در سامرهاوس، هر خانه ای داستانی را پنهان می کند

این بازی ساده و فریبنده خانه سازی از فریدمان به طرز شگفت انگیزی در ایجاد داستان خوب است. وقتی وارد دنیایی می‌شوید، تنها می‌مانید تا خانه‌ها یا ساختمان‌هایی را با مقدار مناسبی از منابع و محدودیت‌های بسیار کم بسازید. این به خودی خود بسیار سرگرم کننده است، اما به مرور زمان سهولت در قرار دادن اشیا باعث شد که برای هر چیزی که می ساختم، پس زمینه های عمیقی ایجاد کنم. Summerhouse به سادگی به شما اجازه می دهد که باشید. تخیل شما اجازه دارد در آن لحظه هر کجا که می خواهد سرگردان باشد.

بلافاصله پس از شروع نسخه نمایشی، متوجه شدم که از خودم می‌پرسم، چه کسی اینجا زندگی می‌کند؟ آنها چه کار می کنند؟ من از یک ساختمان شروع به پرسیدن این سؤالات می کردم، و اغلب باعث شروع داستانی می شد که بقیه خیابان را در بر می گرفت. این کمک می کند که، اگرچه انتخاب بی پایانی وجود ندارد، اما هر موردی که می توانید به یک ساختمان اضافه کنید، جرقه الهام خود را روشن می کند. یه کافه درست کردم بعد پرسیدم خوبه؟ پاسخ من “نه” بود، بنابراین چندین سطل پر از سطل را بیرون از آن قرار دادم. اگر کافه بد است، پس شاید رستوران محلی محبوب باشد – آنقدر که نیاز به بازسازی دارد تا با تقاضا مطابقت داشته باشد؟ بنابراین من یک بلوک ساختمان مانند را در کنار آن قرار می‌دادم که بیرون آن علامت توقف دارد. طبیعتاً ترافیک نمی تواند از یک کارگاه ساختمانی عبور کند!


در سامرهاوس، هر خانه ای داستانی را پنهان می کند
پارک خیلی خوب شد من فکر می کنم… اعتبار تصویر: یوروگیمر/فریدمان

یک پارک و مرکز بازدیدکنندگان راه خود را به خیابان پیدا کرد زیرا یکی از تابلوهایی که می‌توانید آن‌ها را کنار بگذارید شبیه تابلوی اطلاعات حیات وحش است. پس از آن منطقه باید شبیه یک پارک به نظر برسد، بنابراین من تا آنجا که ممکن بود شاخ و برگ، چمن و تخته سنگ را در آن جمع کردم (که خواننده عزیز، فقط بهانه ای برای قرار دادن درختان زیادی در همه جا نبود، زیرا طراحی آنها را دوست داشتم). آه، پارک کامل شد. اما صبر کن! یک پارک بزرگ به یک محیط بان برای مراقبت از همه چیز نیاز دارد، اما آنها همچنین باید در نزدیکی زندگی کنند. خانه آنها چه شکلی خواهد بود؟ آیا آنها شستشوی خود را بیرون می گذارند؟ من هم اینچنین فکر میکنم؛ مطمئناً از گزارش هواشناسی آن روز مطلع خواهند شد. شاید آنها برای تزیین پنجره هایشان کرکره ای داشته باشند تا حس طبیعی تری به کلبه ای که در آن زندگی می کنند بدهد.

همه این داستان های کوچک از ساختمان و گزینه های تزئینی به شما داده شده است. بسیار شبیه به بازی، آنها ساده هستند اما ابتدایی نیستند. در اینجا به اندازه کافی شخصیت در هر مورد وجود دارد تا چیزی از هیچ بسازید.

این قطعه بخشی از Wishlisted است، مجموعه‌ای یک هفته‌ای در Eurogamer که برخی از بازی‌های مورد علاقه ما را در فوریه ۲۰۲۴ Steam Next Fest پوشش می‌دهد. شما می توانید تمام قطعات دیگر از مجموعه ما را بخوانید مرکز مورد علاقه.


منبع: https://www.eurogamer.net/summerhouse-every-home-hides-a-story?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *