دو بازی از دست رفته F-Zero Satellaview توسط طرفداران بازسازی شده است

دو بازی F-Zero که به طور انحصاری در سرویس نینتندو Satellaview SNES منتشر شده اند توسط طرفداران بازیابی شده و به صورت رایگان در دسترس هستند.

بازی‌های BS F-Zero Grand Prix برای اولین بار در سال‌های ۱۹۹۶ و ۱۹۹۷ در مجموعه‌ای از پخش‌ها، شامل دوره‌های ریمیکس از بازی اصلی SNES و برخی آهنگ‌های انحصاری نیز در دسترس قرار گرفتند.

با این حال، به نظر می رسید که این بازی ها در شهر خاموش زمان – تا کنون – گم شده باشند.

F-Zero 99 Nintendo Switch Online – Nintendo Direct 9 14 2023در یوتیوب تماشا کنید

اگر با BS-X Satellaview آشنا نیستید، این افزونه SNES فقط در ژاپن منتشر شد و به کاربران اجازه می‌داد تا بازی‌ها را از طریق مجموعه‌ای از پخش‌های ماهواره‌ای دانلود کنند که بازیکنان باید آن را تنظیم کنند.

محتوای پخش شده را فقط می‌توان روی کارتریج‌های ویژه ذخیره کرد، به این معنی که اکثر بازی‌های Satellaview – از جمله بازی‌های BS F-Zero Grand Prix – اکنون بسیار نادر هستند.

با این حال، ضبط‌هایی از پخش‌های F-Zero در سال ۲۰۱۸ در یوتیوب آپلود شد، که شخصی به نام ROMhacker GuyPerfect سپس از آن برای بازسازی این بازی‌های گمشده استفاده کرد (با تشکر، شهر من).

در مرحله بعد، پروژه از ابزاری به نام Graphite (که توسط YouTuber ایجاد شده است) استفاده کرد FlibidyDibidy – نام عالی) طراحی شده برای مشاهده فیلم های Super Mario Bros در حال پخش و محاسبه موقعیت شخصیت ها و ورودی های دکمه.

این ابزار توسط GuyPerfect برای F-Zero تغییر کاربری داد تا طرح‌بندی دوره‌های انحصاری Satellaview را با استفاده از دارایی‌های بازی اصلی F-Zero، با دارایی‌های بیشتر ایجاد شده توسط هنرمندان Porthor و PowerPanda بازسازی کند.

در حال حاضر دوره های اختصاصی برای دانلود در دسترس هستند مد برای بازی اصلی که محتوای جدید را در خود جای داده است.

اما آیا بازی اصلی خوب نیست؟ آ جایزه ۵۰۰۰ دلاری هنوز هم برای هر کسی که می‌تواند گاری‌های اصلی BS-X را تهیه کند، وجود دارد. یا این یک تعقیب غاز وحشی است؟

خود نینتندو منتشر شد F-Zero 99 سال گذشته برای سوییچ، که SNES کلاسیک را به یک بازی سلطنتی نبرد تبدیل کرد. بازی کردنش انگار بودن با ماشین پین بال به اطراف پریداما تا زمانی که یک بازی کاملاً جدید منتشر نشود خنده خوبی است.


منبع: https://www.eurogamer.net/two-lost-f-zero-satellaview-games-recreated-by-fans?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *