دسترسی زودهنگام RPG Enshrouded از نقطه عطف میلیون بازیکن عبور می کند

Co-op Survival Action RPG Enshrouded از زمان انتشار در دسترسی اولیه در هفته گذشته، بیش از یک میلیون بازیکن را پذیرفته است.

با به اشتراک گذاشتن این خبر، توسعه دهنده Keen Games گفت که با استقبال از بازی در تنها چهار روز کوتاه، “کاملاً از بین رفت”.

او در بیانیه ای که با Eurogamer به اشتراک گذاشته شد، نوشت: «از صمیم قلب می خواهیم از همه بازیکنان خود تشکر کنیم.

تریلر راه اندازی Enshrouded که آن را در عمل نشان می دهد.در یوتیوب تماشا کنید

تیم Enshrouded ادامه داد که این “فقط آغاز” بازی است و هنوز چیزهای زیادی در آینده در پیش است. این استودیو نوشت: ما مشتاقانه منتظر ادامه توسعه بازی با حمایت شما هستیم تا Enshrouded را به بهترین بازی ممکن تبدیل کنیم.

“یک بار دیگر، از صمیم قلب از همه تشکر می کنم!”

اما کنت، یکی از مشارکت‌کنندگان Eurogamer، با این بازی آشنا بوده است، و در حالی که او معتقد است “دنیای مناسبی برای کاوش در اینجا وجود دارد” و – از نظر فنی – Enshrouded “بسیار چشمگیر” است، او همچنین احساس کرد که سازنده آن را بازی کرده است. با این نسخه خیلی ایمن است.


دسترسی زودهنگام RPG Enshrouded از نقطه عطف میلیون بازیکن عبور می کند
اعتبار تصویر: Keen Games GmbH

Enshrouded به عنوان دیگ ذوبی از تأثیرات ژانرهای مختلف، مطمئناً یک پروژه بلندپروازانه از نظر وسعت است، که با این واقعیت که هنوز در Early Access قرار دارد، بسیار چشمگیرتر شده است. متوجه شدم که هیجان اولیه من برای بازی کاهش یافته است.” پیش نمایش Eurogamer’s Enshrouded.

“من اکنون در تلاش برای یافتن انگیزه برای ادامه هستم – و با وجود تمام نشانگرهای جستجوی چشمک زن روی نقشه، در دنیای آن کمی احساس بی جهتی می کنم. عوامل متعددی در ایجاد این حس دلخوری وجود دارد، اما فکر می کنم که آن را به یک دلیل مشخص خلاصه کرده‌ایم: Enshrouded به سادگی بیش از حد احساس امنیت می‌کند.

تمام آنچه گفته شد، اگر به دنبال برداشتی آرام‌تر از ژانر بقا هستید، Enshrouded ممکن است فقط بازی مناسب شما باشد. همانطور که اما در قطعه خود نوشت، “به سختی می توانید یکی را پیدا کنید که آرام تر باشد”.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتماً راهنمای Eurogamer را بررسی کنید. در اینجا یکی است که به شما کمک می کند قلاب گریپلینگ را در Enshrouded بسازید برای رفتنت


منبع: https://www.eurogamer.net/early-access-rpg-enshrouded-passes-million-player-milestone?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *