وضعیت بازی این چهارشنبه برمی گردد – PlayStation.Blog

سلام به همه، ۲۰۲۴ به تازگی آغاز شده است و زمان اولین وضعیت بازی ما فرا رسیده است!

این پخش بیش از ۴۰ دقیقه طول خواهد کشید و مهمانان برخی از بااستعدادترین ذهن ها در زمینه بازی را به نمایش خواهند گذاشت. در میان بسیاری از به روز رسانی های دیگر، ما نگاه های گسترده ای به Stellar Blade و Rise of the Ronin خواهیم داشت، دو بازی عالی که امسال برای PS5 عرضه می شوند. و ما نگاهی جدید به عناوین دیگری که در سال ۲۰۲۴ و پس از آن برای PS5 و PS VR2 عرضه می شوند را به شما ارائه خواهیم کرد.


وضعیت بازی این چهارشنبه برمی گردد – PlayStation.Blog

نمایش چهارشنبه، ۳۱ ژانویه ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت محلی / ۵ بعد از ظهر به وقت شرقی / ساعت ۱۰ بعد از ظهر به وقت گرینویچ در YouTube آغاز می شود، تکان دادنو TikTok. در اینجا به یک سال جدید از بازی های عالی است!

در رابطه با پخش همزمان و ویدیوی درخواستی (VOD)

لطفاً توجه داشته باشید که این پخش ممکن است حاوی محتوای دارای حق نسخه برداری (مثلاً موسیقی دارای مجوز) باشد که PlayStation آن را کنترل نمی کند. ما از پخش‌کننده‌ها و سازندگان شگفت‌انگیز خود استقبال می‌کنیم و از آن‌ها تجلیل می‌کنیم، اما موافقت‌نامه‌های مجوز خارج از کنترل ما می‌تواند در جریان‌های مشترک یا بایگانی VOD این پخش تداخل ایجاد کند. اگر قصد دارید این پخش را به‌عنوان VOD ذخیره کنید تا ویدیوهای خلاصه‌سازی ایجاد کنید، یا کلیپ‌ها یا بخش‌هایی از نمایش را بازنشر دهید، توصیه می‌کنیم هر گونه موسیقی دارای حق نسخه‌برداری را حذف کنید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/29/state-of-play-returns-this-wednesday-2/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *