دستی با مداد جدید USB-C اپل

اپل هفته گذشته عرضه USB-C جدید را آغاز کرد مداد سیببنابراین ما فکر کردیم که آن را بررسی کنیم MacRumors خوانندگانی که ممکن است علاقه مند به خرید آن باشند. USB-C Apple Pencil با همه آیپدهایی که دارای پورت USB-C هستند و iOS 17.1 یا بالاتر را اجرا می کنند، سازگار است.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

وقتی صحبت از طراحی و احساس به میان می‌آید، USB-C Apple Pencil بسیار شبیه به نسل دوم Apple Pencil است که دارای روکش مات و یک طرف صاف است که می‌تواند به آن متصل شود. آی پد، اما شایان ذکر است که کوتاهتر است. برخلاف Apple Pencil 2، نمی‌تواند به طور خودکار با iPad جفت شود و برای جفت‌سازی به کابل USB-C نیاز دارید.

اگر قسمت پایین Apple Pencil را بکشید، یک پورت USB-C را نشان می‌دهید، اما اپل کابلی ندارد، بنابراین باید از کابل خود استفاده کنید. جفت شدن را می توان با اتصال کابل USB-C به USB-C به iPad و پورت USB-C انجام داد.

اگرچه USB-C Apple Pencil را می توان به لطف اتصال مغناطیسی در بالای iPad قرار داد، اما مانند Apple Pencil 2 قادر به شارژ مغناطیسی نیست. همانند جفت شدن، شارژ از طریق USB-C انجام می شود.

USB-C Apple Pencil مقرون به صرفه ترین گزینه Apple Pencil با قیمت ۷۹ دلار است، اما فاقد Double Tap برای تعویض ابزار است و هیچ حساسیت فشاری برای ضخامت خط متفاوت وجود ندارد. از عملکرد شیب و ژست حرکتی Apple Pencil Hover که در دسترس است، پشتیبانی می کند M2 مدل های آی پد

نظر شما در مورد مداد اپل USB-C چیست؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

انجمن های مرتبط: لوازم جانبی iPad


منبع: https://www.macrumors.com/2023/11/06/usb-c-apple-pencil-hands-on/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *