مایک جانسون گفت که او و پسر ۱۷ ساله‌اش از اپلیکیشنی استفاده می‌کنند که در صورت تماشای پورن به یکدیگر هشدار می‌دهد.

مایک جانسون نماینده لوئیزیانا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در سال 2022.

مایک جانسون نماینده لوئیزیانا در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاپیتول هیل در سال ۲۰۲۲٫

بیل کلارک/CQ-Roll Call از طریق Getty Images



  • فیلم تازه منتشر شده نشان می دهد که مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان، اپلیکیشنی به نام «چشم های پیمان» را تبلیغ می کند.
  • این برنامه با هشدار دادن به “شریک مسئولیت پذیری” – در این مورد پسرش، استفاده از پورن را منع می کند.
  • این همچنین توسط ستاره سابق NBA Lamar Odom استفاده شده است.
تبلیغات

تبلیغات

تصاویری که به تازگی کشف شده را نشان می دهد مایک جانسون که اکنون رئیس مجلس استتبلیغ اپلیکیشنی که “پاسخگویی” را بین او و پسرش در مورد هر گونه استفاده از پورن امکان پذیر می کند.

او گفت: “Covenant Eyes نرم افزاری است که ما برای مدت طولانی در خانه خود از آن استفاده می کنیم.” به نظر می رسد این فیلم مربوط به رویدادی با عنوان “جنگ علیه فناوری” در بنتون، کلیسای باپتیست سرو لوئیزیانا باشد. جایی که جانسون به عنوان سخنران در نظر گرفته شد در اکتبر ۲۰۲۲٫

این کلیپ توسط کاربر X @receiptmaven پیدا شد که نشان می‌دهد جانسون از آن زمان سعی کرده آن را از فیدهای خود پاک کند.

اینسایدر نتوانست منبعی برای این فیلم به جز پست @receiptmaven پیدا کند.

تبلیغات

تبلیغات

جانسون این برنامه را به‌عنوان یک سرویس انتخابی توصیف کرد که “تمام فعالیت‌های تلفن شما، یا دستگاه‌های شما، لپ‌تاپ، تبلت، آنچه شما دارید را اسکن می‌کند. ما همه این کارها را انجام می‌دهیم. و سپس گزارشی را به شریک مسئولیت‌پذیری شما ارسال می‌کند.”

شریک مسئولیت پذیری اصطلاحی است که اغلب توسط انجیلی ها و همچنین در بسیاری از محافل سلامتی استفاده می شود، برای کسی که بررسی می کند و اطمینان می دهد که شما به اهداف خود پایبند هستید.

جانسون گفت در این مورد، پسر ۱۷ ساله او است. “بنابراین من و او هفته‌ای یک‌بار گزارشی از همه چیزهایی که روی تلفن‌ها یا دستگاه‌هایمان وجود دارد دریافت می‌کنیم. اگر مورد اعتراضی پیش بیاید، شریک مسئولیت‌پذیری شما بلافاصله اخطار دریافت می‌کند.

او گفت: “با افتخار به شما می گویم که پسرم یک لوح تمیز پیدا کرد.” او اشاره ای نکرد که آیا خودش از بین رفته است یا خیر.

تبلیغات

تبلیغات

او گفت که این برنامه کلمات کلیدی و تصاویر را اسکن می کند و هر چیزی را که نگران کننده باشد علامت گذاری می کند و یک بار به اشتباه “تصویر تار دو زن” را علامت گذاری کرده است.

او گفت که آنها “دو معلم میانسال” بودند تا حساسیت ظاهری نرم افزار را نشان دهد.

جانسون مستقیماً به پورن اشاره نکرد، اما برنامه اجتماعی تغذیه می کند – همچنین بازاریابی دیگر – کاملاً روشن کنید که دور کردن افراد از محتوای دارای رتبه X تنها هدف آن است.

در سال ۲۰۲۲، تحقیق سیمی کار درونی Covenant Eyes نگرانی‌های قابل توجهی در مورد حفظ حریم خصوصی پیدا کرد که منجر به حذف برنامه از فروشگاه Google Play شد. در زمان نگارش این مقاله، این برنامه یک بار دیگر در فروشگاه در دسترس است و نشان می‌دهد که اکنون با خط‌مشی‌های Google مطابقت دارد.

تبلیغات

تبلیغات

جانسون اولین کاربر سرشناس این سرویس نیست: ستاره سابق NBA لامار اودوم گفت در سال ۲۰۱۹ که از آن برای کمک به اعتیاد خود به پورن استفاده کرد.

به نظر می‌رسد که تمایلات مسیحی محافظه‌کارانه رئیس‌جمهور تازه‌کار، تأثیر عمده‌ای در مواضع سیاسی او داشته باشد و در هفته‌های اخیر عناوین متعددی را به خود جلب کرده است.

جانسون تحقیر آمیز صحبت کرده است (و نادرست) در مورد همجنس گراییپشتیبانی می کند شرایط سخت برای طلاقو یکبار برای یک موزه خلقت گرایی لابی کرد که می گوید دایناسورها در کشتی نوح بودند.

جانسون گفت که از برنامه Covenant Eyes درآمدی کسب نکرده است و گفت: “من آن را تایید می کنم زیرا یک کاربر هستم.” دفتر او به درخواست های Insider برای اظهار نظر پاسخ نداد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

سیاست
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/mike-johnson-uses-app-alerts-family-porn-covenant-eyes-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *