دقت تکان دهنده GPS در ردیاب هوشمند حیوانات خانگی

دقت تکان دهنده GPS در ردیاب هوشمند حیوانات خانگی

استفاده از نرم افزار پشت ردیاب Minitailz بسیار آسان است. هنگامی که برای اولین بار ردیاب را با برنامه جفت می کنید، می توانید نام، وزن، تاریخ تولد و نژاد سگ خود را وارد کنید. در صورت لزوم حتی می توانید چندین نژاد را وارد کنید. پس از اتمام، ردیاب به کار می‌رود و تنفس، ضربان قلب و سطح فعالیت سگ شما را زیر نظر دارد. ردیاب حتی می‌تواند فعالیت‌های خاصی مانند ماشین‌سواری یا پیاده‌روی را پیگیری کند.

متأسفانه، این یک پاشنه آشیل برای ردیاب است، زیرا ردیاب تمایل دارد چیزی مانند پریدن روی مبل را به عنوان «سواری رفتن» یا بازی طناب کشی با «پیاده روی» تشخیص دهد. این به ویژه دیوانه کننده است زیرا به عنوان یک ردیاب GPS، قلاده باید بداند که سگ من خانه را ترک نکرده است و با سرعت ۳۰ مایل در ساعت حرکت نمی کند. می‌توانید فعالیت‌ها را خاموش کنید، به‌ویژه در این مورد، زیرا به‌شدت نادرست هستند.

هنگامی که از Invoxia در مورد این سوال پرسیده شد، پیشنهاد انجام به‌روزرسانی را داد – که مطمئناً موارد مثبت کاذب را کاهش داد – اما آنها را حذف نکرد.

علاوه بر این، فیلدهای داده بیشتری در آینده ثبت خواهند شد. در زیر برگه فعالیت، فیلدهایی برای نوازش شدن، بازی کردن، خوردن، نوشیدن، و پارس وجود دارد، اما همه آنها به عنوان “بتا” برچسب گذاری شده اند و همچنین اصلا دقیق نیستند. بیشتر زمین‌ها، از جمله غذا خوردن، نوشیدن آب، و پارس کردن، صفر دقیقه را نشان می‌دهند که به راحتی می‌توان مطمئن شد که لوکا همه این کارها را مرتباً انجام داده و انجام می‌دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1487775/invoxia-minitailz-review-gps-location-tracking-pet-collar-subscription/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *