تلویزیون‌های ۹۸ اینچ و ۱۰۰ اینچ هایسنس با روشنایی شگفت‌انگیز ۱۰ هزار نیت معرفی شدند

به‌ادعای هایسنس، تلویزیون ۱۱۰ اینچی جدید این شرکت ۹۵ درصد از گستره‌ی رنگی BT.2020 را پوشش می‌دهد و سیستم صوتی مشابهی با مدل ۹۸UX دارد.

تلویزیون ۷۵ اینچی ۷۵UX

تلویزیون سوم هایسنس در نمایشگاه CES 2024، مدل ۷۵ اینچی ۷۵UX است که با ضخامت ۱۴ میلی‌متری به‌عنوان نازک‌ترین تلویزیون mini-LED هایسنس شناخته ‌می‌شود. این تلویزیون از تراشه‌ی X-Core برای رندر تصاویر چشم‌نواز استفاده می‌کند. سیستم صوتی ۷۵UX هم مانند دو مدل قبلی تلویزیون‌های UX هایسنس است.

تلویزیون ۱۰۰ اینچی ۱۰۰ U76N

تلویزیون ۱۰۰ اینچی ۱۰۰ U76N از خانواده‌ی تلویزیون‌های ULED هایسنس است. این تلویزیون وضوح ۴K UHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی دارد. تلویزیون ۱۰۰ اینچی U76N 100 گواهینامه‌ی IMAX Enhanced برای تماشای فیلم‌ها را گرفته است که آن را به بهترین تلویزیون بازار برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند.

تلویزیون هایسنس U76N 100 از Wi-Fi 6E و سیستم‌عامل Google TV برای بهره‌مندی از محتوای دلخواه پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌های ULED 2024

هایسنس جزو اولین برندهایی بود که در سال ۲۰۲۳ نور پس‌زمینه‌ی mini-LED را در تلویزیون‌های خود استفاده کرد. امسال، تلویزیون‌های ULED 2024 این شرکت با حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت و اندازه‌ی نمایشگر ۵۵ تا ۸۵ اینچی از راه می‌رسند.

هایسنس از نسل جدید تلویزیون‌های U6 و تلویزیون‌های U7N و U8N رونمایی کرد که از سیستم‌عامل Google TV بهره می‌برند. این تلویزیون‌ها به‌لطف فناوری Nvidia G-Sync، فناوری Dolby Gaming، قابلیت Freesync Premium Pro و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی انتخاب مناسبی برای گیمرها به‌شمار می‌روند.

آخرین اخبار CES 2024

هایسنس از تراشه‌ی Hi-View Engine PRO در مدل U7N و U8N استفاده کرده است که از هوش مصنوعی برای تشخیص چهره و نمایش باکیفیت محتوای HDR کمک می‌گیرد.

تلویزیون CanvasTV

تلویزیون هایسنس CanvasTV که در نمایشگاه CES 2024 خودنمایی کرد، از قاب چوبی قابل تنظیم استفاده می‌کند که اجازه‌ی نصب آن به دیوار را می‌دهد. هایسنس اطلاعات تکمیلی قیمت تلویزیون موردبحث را منتشر نکرده است.


منبع: https://www.zoomit.ir/tv/414688-hisense-ces2024-98ux-u76n-mini-led-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *