دومین ایمیل پرداخت برای دعوی دعوی کلاس دستگاه Refurbished Apple که فردا خارج می شود

موج دوم مشتریان اپل که واجد شرایط پرداخت زیر ۹۵ میلیون دلار هستند اپل شکایت دستگاه را بازسازی کرد امروز ایمیل هایی دریافت می کنند که به آنها اطلاع می دهد که وجوه از فردا ارسال می شود.

دومین ایمیل پرداخت برای دعوی دعوی کلاس دستگاه Refurbished Apple که فردا خارج می شود

به‌عنوان مدیر تسویه حساب، این ایمیل را برای شما ارسال می‌کنیم تا به شما اطلاع دهیم که تا ۹ ژانویه ۲۰۲۴، یک ایمیل اعلان پرداخت دریافت خواهید کرد که حاوی پیوندی برای درخواست پرداخت الکترونیکی شما است. پس از دریافت آن ایمیل، تا ۱۵ مه ۲۰۲۴ فرصت دارید پرداخت خود را مطالبه کنید.

در سال ۲۰۲۱، اپل موافقت کرد پرداخت ۹۵ میلیون دلار برای حل و فصل دعوی مربوط به AppleCare که این شرکت را متهم به نقض قوانین ایالات متحده با ارائه دستگاه های جایگزین به جای دستگاه های جدید به مشتریان می کند. پشتیبانی اپل تعمیرات مورد نیاز بود.

تسویه حساب در آوریل ۲۰۲۲ تصویب شد و اپل برخی از پرداخت ها را ارسال کرد از آگوست ۲۰۲۲ شروع می شوداما امروز موج جدیدی از ایمیل ها برای مشتریان ارسال شد. این شکایت شامل آیفون‌ها و آی‌پدهایی می‌شود که بین ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۲ و ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۱ خریداری شده و با یک دستگاه بازسازی شده جایگزین شده‌اند.

موج دوم پرداخت هایی که برای پرداخت باقی مانده وجوه پس از دریافت اولین پرداخت ها ارسال می شود. تنها ۳۱ درصد از واجدین شرایط ادعای اولین پرداخت را داشتند و برای پرداخت دوم پول باقی می ماند.

در حالی که اپل ۹۵ میلیون دلار برای حل و فصل این دعوی پرداخت کرد، این شرکت هیچ تخلفی را اعتراف نکرد و رد کرد که دستگاه های بازسازی شده نسبت به دستگاه های جدید پایین تر هستند.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/08/apple-refurbished-lawsuit-payments-january-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *