دوچرخه الکترونیکی فیوژن Urtopia ChatGPT را به طور کامل یکپارچه کرده است

Urtopia سعی کرده است دوچرخه های الکترونیکی خود را با استفاده فراوان از فناوری جدا کند و امسال این شرکت از خود پیشی گرفته است. فقط پرچمدار خود را به نمایش گذاشت مدل فیوژن برای اولین بار به طور کامل در CES 2024 (بعد از اذیت کردن آن اوایل امسال) و به طور کامل با ChatGPT، دستیار هوش مصنوعی پرهیاهو، یکپارچه شده است. Fusion از فناوری قبلی این شرکت پیروی می کند آکورد و اصلی ارتوپیا مدل ها.

اورتوپیا فیوژن را «اولین باتری دوگانه جهان با موتور دو موتوره توسط هارتموت اسلینگر رویاپرداز در جهان» می‌نامد، که ادعایی بسیار خاص است. برای کاهش وزن از فیبر کربن ساخته شده است و از دنده شیمانو CUES در مدل معمولی و شیفتر بدون پله Enviolo در نسخه CVT ممتاز استفاده می‌کند. باتری دوگانه ۵۴۰ وات ساعتی امکان برد ۱۲۰ کیلومتری (۷۵ مایل) را فراهم می کند، اما افزایش دهنده باتری ۳۶۰ وات ساعتی این مسافت را تا ۲۰۰ کیلومتر (۱۲۴ مایل) می رساند – برای پیمودن ۲۰ بار پاریس از شمال به جنوب کافی است.

دوچرخه الکترونیکی فیوژن Urtopia ChatGPT را به طور کامل یکپارچه کرده است
ارتوپیا

به لطف موتور ۹۵ نیوتن متری وسط درایو می تواند تا ۲۵ کیلومتر در ساعت حرکت کند و با دوشاخه تعلیق بادی ۱۰۰ میلی متر حرکت دارد. همه اینها همراه با وزن نسبتاً سبک (۲۳ کیلوگرم)، لاستیک‌های پهن و فریم پایدار، آن را برای آفرود، مسیرهای پیاده‌روی و سواری شهری مناسب می‌سازد.

این می تواند هر دوچرخه الکترونیکی باشد، اما ویژگی اصلی Fusion فن آوری است. این توسط ۴G متصل است و از ردیابی GPS استفاده می کند تا شما را از مکان دوچرخه حتی در صورت دزدیده شدن مطلع کند. همچنین دارای زنگ هشدار حرکت، باز کردن قفل اثر انگشت، ردیابی مسیر، ناوبری بدون تلفن همراه و موسیقی بلوتوث از طریق بلندگوی داخلی است – همه اینها مانند مدل های گذشته.

آنچه جدید است، فناوری “Jarvis” است که توسط یک حلقه هوشمند (شرکت نگفت کدام یک) برای روشن کردن دوچرخه، پخش موسیقی یا فعال کردن ویژگی فناوری دیگر، ChatGPT، فعال می شود. همچنین می توانید مستقیماً با ChatGPT از طریق بلندگوی داخلی مکالمه کنید. ممکن است به طور منطقی بپرسید که ChatGPT در یک دوچرخه الکترونیکی چه می کند – به گفته Urtopia، پاسخ این است که می تواند به شما کمک کند “مسیرهای جدید را کاوش کنید، اطلاعات لحظه ای دریافت کنید و حتی در مکالمات سرگرم کننده شرکت کنید.”

ما مطمئن نیستیم که یک دستیار چت در هنگام طفره رفتن از ترافیک با سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت چقدر مفید است، اما حداقل ممکن است شما را در یک مسیر تنهایی همراهی کند. این همچنین یک ترفند بازاریابی بسیار قوی است که این شرکت برای جدا کردن خود از بسیاری از دوچرخه های الکترونیکی دیگر در بازار استفاده می کند. با این حال، خریداران باید بسیار خوب باشند، زیرا فیوژن ۳۹۹۹ یورو (حدود ۴۳۷۵ دلار) و فیوژن CVT قیمت سنگین ۴۹۹۹ یورو (۵۴۶۷ دلار) خواهد داشت. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی به فروش می رسد یا به ایالات متحده می آید وجود ندارد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/urtopias-fusion-e-bike-has-fully-integrated-chatgpt-144429572.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/urtopias-fusion-e-bike-has-fully-integrated-chatgpt-144429572.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *