دیتامینرها فکر می کنند که شخصیت های DLC Tekken 8 را کشف کرده اند

ظاهراً شخصیت‌های DLC آینده Tekken 8 به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

یک دیتامینر که فایل های بازی این بازی فایتینگ را بررسی کرده است، ادعا می کند که نام برخی از کسانی که در فهرست DLC ظاهر می شوند را کشف کرده است.


دیتامینرها فکر می کنند که شخصیت های DLC Tekken 8 را کشف کرده اندTekken 8 کاملاً عالی است – بررسی فناوری DF – PS5/Xbox Series/PC/Steam Deck


Tekken 8 کاملاً عالی است – بررسی فناوری DF – PS5/Xbox Series/PC/Steam Deck.

Dataminer Shootmans می‌گوید که آنها چندین نشت را در طول تست شبکه بسته تایید و رفع کردند، و تأیید می‌کند که آخرین کاوش آنها نشان داده است که چه کسی ممکن است برای DLC بازگردد.

Shootsman می‌گوید که برنامه به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کلمات و عبارات خاص را جستجو کنند، با افزودن اطلاعات جدید به یک رشته قبلی که جزئیات نحوه عملکرد Cheat Engine – که “برای کاوش و ویرایش حافظه برنامه‌های فعال در حال اجرا استفاده می‌شود” – کار می‌کند. مثلاً، نام شخصیتی در فایل‌ها ظاهر می‌شود، “آن شخصیت تقریباً به طور قطع در بازی خواهد بود”.

فقط در صورتی ادامه مطلب را بخوانید که از خراب شدن خوشحال هستید!

آنها توضیح می‌دهند: «با توجه به اینکه ادی قبلاً اعلام شده است، می‌توانیم سرنخ‌هایی از او را در رشته‌ها ببینیم،» و همچنین پیشنهاد می‌کنند که «شواهد جدیدی» برای حضور مردوک پس از ارجاع به واله تودو داریم.

همچنین یک جنگنده موی تای از تایلند وجود دارد – که به طور گسترده تصور می شود فاحکومرام باشد – و آنچه افشاکننده فکر می کند “۱۰۰ درصد” دلیلی است بر بازگشت لیدیا.

همانطور که همیشه اتفاق می افتد، هیچ یک از این موارد تایید نمی شود تا زمانی که Bandai Namco نگوید تایید شده است، بنابراین، در حال حاضر، تا زمانی که ما خبر رسمی را دریافت کنیم، این را با کمی نمک بپذیرید.

ظاهراً شخصیت‌های DLC Tekken 8 S1 استخراج شده‌اند
توسطu/Trem45 که درGamingLeaksAndRumours

«Tekken 8 بالاخره وقت گذاشت و طناب‌ها را به من نشان داد، و حالا باید تحمل کنم که تک‌تک دوستانم که به تکن‌های شیفته‌ام به من می‌گویند «به تو گفته‌ام» تا ابد، در نتیجه، چون بالاخره به آن رسیدم». نوشت در بررسی بازی Eurogamer’s Tekken 8سیلی زدن به آن با امتیاز ۵/۵ آرزو.

“و همه اینها به این دلیل است که آنها یک آموزش مناسب و یک نوازش دلگرم کننده به پشت اضافه کردند و من را در مسیر خودم قرار دادند تا آن را کشف کنم.”

در اخبار مرتبط، این هفته متوجه شدیم که آن بوکسور اد در ۲۷ فوریه به لیست Street Fighter 6 می پیوندد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dataminers-think-theyve-discovered-tekken-8s-dlc-characters?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *