Helldivers 2 پچ PS5 را برای ایجاد “بهبودهای اضافی در خواستگاری” منتشر کرد.

استودیوی بازی سازی Arrowhead، توسعه دهنده Helldivers 2 تایید کرده است که “پچ سریع” که تیم دیروز در Steam قرار داده بود “هم اکنون در PS5 نیز وجود دارد”.

این به روز رسانی پس از ابراز تاسف بازیکنان از مشکلات مربوط به خواستگاری و همچنین خرابی های مداوم ارائه می شود. همچنین انتقاداتی از بهینه‌سازی رایانه شخصی بازی و نرم‌افزار ضد تقلب GameGuard در سطح هسته آن وجود دارد، در حالی که دیگران از درآمدزایی Helldivers 2 انتقاد کرده‌اند.

با این حال، Mikael Eriksson، کارگردان بازی، اوایل امروز در کانال Discord بازی اعتراف کرد که در حالی که “راه حلی برای همسریابی کامل در دست ساخت است”، ممکن است “چند روز دیگر” آزمایش شود تا بتوان آن را عرضه کرد.


Helldivers 2 پچ PS5 را برای ایجاد “بهبودهای اضافی در خواستگاری” منتشر کرد.Helldivers 2 – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PC


تریلر معرفی بازی Helldivers 2 – PS5 و PC.

اریکسون اوایل امروز گفت: «بیلد جدیدی که قبلا برای رایانه شخصی ارائه کرده بودیم، اکنون روی PS5 نیز وجود دارد.

“مهم ترین چیزی که باید برجسته شود این است که ما پیشرفت های بیشتری در خواستگاری ایجاد کرده ایم. یک راه حل کامل خواستگاری در حال کار است، اما آزمایش و استقرار آن چند روز دیگر طول می کشد. از شکیبایی شما در هنگام کار با آخرین جزئیات متشکریم. “

استودیو بازی Arrowhead دیروز (۹ فوریه) یک “پچ سریع” را در Steam منتشر کرد تا مشکلات مربوط به خواستگاری خود را برطرف کند..

به‌روزرسانی رایانه شخصی که اکنون در دسترس است، برای کاهش مشکلات همسریابی و تعدادی از مواردی که بازی ممکن است از کار بیفتد، طراحی شده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-pushes-out-ps5-patch-to-make-additional-improvements-to-matchmaking?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *