دیتامین نشان می دهد که الدن رینگ در ابتدا در یک ساحل شروع به کار کرد

الدن رینگ در ابتدا نقطه شروع متفاوتی داشت که بازیکنان را در ساحلی در لیمگریو می شستند.

در ابتدای حماسه FromSoftware، بازیکنان با پیوندک پیوند خورده می‌جنگند و چه برنده شوند و چه ببازند، سپس قبل از بیدار شدن در Stranded Graveyard و کاوش در غار دانش، جان خود را از دست می‌دهند.

به نظر می رسد، اما، همانطور که Sekiro Dubi، دیتامینر کشف کرده است، همیشه اینطور نبوده است.

Elden Ring Shadow of the Erdtree | تریلر رسمی بازی Revealدر یوتیوب تماشا کنید

به کات سین های بازی بر اساس مکان نقشه شان شناسه داده می شود، اما سکیرو دوبی متوجه صحنه بیدار شدن ملینا و تورنت شد که بازیکن شناسه متفاوتی با مکانش داشت.

با ارجاع متقابل با ساخت تست شبکه، یک یادداشت ژاپنی با خواندن “(غیرفعال کردن) نقطه بازپرداخت برای شروع بازی” وجود دارد. آن نقطه بازپرداخت در ساحلی در غرب لیمگریو، نقطه شروع اصلی بازی بود.

Sekiro Dubi با استفاده از دیالوگ های جایگزین موفق به بازیابی آن کات سین شده است که می توانید در ویدیوی زیر مشاهده کنید.


دیتامین نشان می دهد که الدن رینگ در ابتدا در یک ساحل شروع به کار کردElden Ring – New Melina و Torrent Cutscene بازسازی شد


Elden Ring – New Melina و Torrent Cutscene بازسازی شد

اکنون، از نظر روایی، این نقطه شروع جایگزین منطقی تر است. پس از سقوط از نمازخانه انتظار، بازیکن خود را در سواحل یک سرزمین عجیب و غریب می بیند. و به جای اینکه در اعماق غار باشد، راحت تر توضیح می دهد که ملینا و تورنت چگونه بازیکن را پیدا می کنند. سپس بازیکنان تا ورودی غار کار می کردند و آنها را به گورستان Stranded و Cave of Knowledge می برد.

با این حال، شاید این به بازیکنان این امکان را می داد که به سادگی به هر سمتی فرار کنند تا سرزمین های بین را کشف کنند، که نه تنها بسیار زیاد است، بلکه احتمالاً به معنای از دست دادن آموزش است – حتی اگر بازیکنان به هر حال آن را از دست دادند.

علاوه بر این، این می توانست لحظه ای بزرگ را دور بزند، بیایید آن را Breath of the Wild بنامیم، لحظه ای که بازیکن درها را به وسعت بزرگ جهان باز می کند. پس دوباره، شستن در یک ساحل عجیب و غریب کار زیبای زلدا است، درست است؟

برای بیشتر Elden Ring، گسترش آن Shadow of the Erdtree در ژوئن منتشر می شود. ما داریم تریلر را تحلیل کرد برای تمام جزئیات، اگرچه به نظر می رسد ممکن است وجود داشته باشد مرجع در بازی پایه در تمام طول.


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-originally-began-on-a-beach-datamine-shows?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *