شرکت پوکمون از طریق زیرمجموعه‌ای جدید با توسعه‌دهنده بازسازی Diamond and Pearl همکاری می‌کند.

شرکت Pokémon یک زیرمجموعه جدید به نام Pokémon Works تاسیس کرده است که در همان ساختمان ILCA واقع شده است، استودیویی که Pokémon Home و بازسازی‌های اخیر Diamond and Pearl را توسعه داده است.

Pokémon Works هنوز اعلام رسمی دریافت نکرده است، اما علامت تجاری و ثبت شرکت آن این هفته توسط چشم عقابی مشاهده شد. Serebii.net.

ILCA قبلاً به عنوان یک استودیوی پشتیبانی در Square Enix’s Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age کار می کرد و در حال حاضر روی بازی ویدیویی Sand Land بر اساس مانگای Akira Toriyama کار می کند.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

اما مشهورترین اثر آنها تا به امروز مسلماً Pokémon Brilliant Diamond و Pokémon Shining Pearl در سال ۲۰۲۱ بوده است که به پر کردن شکاف معمول نوامبر آن سال قبل از راه اندازی Pokémon Legends Arceus در اوایل سال ۲۰۲۲ کمک کرد.

طرفداران گمان می‌کردند که مجموعه‌ای از بازسازی‌های پوکمون به دنبال خواهد آمد – شاید بر اساس بازی‌های DS سیاه و سفید Pokémon. اما ماه گذشته متوجه شدیم که بازی بزرگ بعدی پوکمون در راه است، در عوض یک بازی جدید Legends خواهد بود. Pokemon Legends: ZA.

آنچه که ILCA – و به طور خاص تر، Pokémon Works – در آینده روی آن کار می کند ناشناخته باقی مانده است. ما از شرکت پوکمون اطلاعات بیشتری خواسته ایم.

صرف نظر از این، تیم های بیشتری که روی بازی های فرنچایز کار می کنند، امیدواریم چیز خوبی باشد. طرفداران و منتقدان مسائلی از جمله اشکالات و عملکرد فنی ضعیف، در چندین عنوان اخیر پوکمون یافت می شود. شرکت پوکمون دارد مشکلات را تصدیق کرد و عذرخواهی کرد

“ما آگاه هستیم که بازیکنان ممکن است با مشکلاتی روبرو شوند که بر عملکرد بازی ها تأثیر بگذارد.” نینتندو مدت کوتاهی پس از عرضه پوکمون اسکارلت و بنفش گفت – چهارمین و پنجمین بازی بزرگ پوکمون که تنها در عرض ۱۲ ماه راه اندازی می شود. “هدف ما همیشه این است که به بازیکنان تجربه مثبتی از بازی‌هایمان بدهیم، و از ناراحتی پیش آمده پوزش می‌خواهیم. ما بازخورد بازیکنان را جدی می‌گیریم و روی بهبود بازی‌ها کار می‌کنیم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-company-cosies-up-to-diamond-and-pearl-remake-developer-via-new-subsidiary?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *