دیزنی گیمز کهنه سربازان بلیزارد و یوبی سافت را به تیم رهبری خود منصوب می کند

دیزنی گیمز پس از اعلام همکاری خود با Epic در «جهان بازی و سرگرمی» جدید، سه پیشکسوت صنعت بازی را به تیم رهبری خود اضافه کرد.

این سه مدیر اجرایی از سراسر Blizzard، Ubisoft و Marvel Games به اشتراک گذاشته اند.

علاوه بر این، شان شاپتاو، رئیس بخش بازی دیزنی به سمت معاون اجرایی ارتقا یافته است و به نظارت بر تجارت جهانی بازی های این شرکت و همکاری Epic ادامه خواهد داد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

Ray Gresko مدیر ارشد توسعه در بلیزارد بود، جایی که او به طور مشترک توسعه Overwatch و Diablo 3 را رهبری می کرد. او سه دهه تجربه دارد و کار خود را در LucasArts آغاز کرد، جایی که به عنوان برنامه نویس اصلی در بازی Star Wars: Dark Forces کار کرد.

گرسکو به عنوان معاون ارشد تولید و توسعه، از نزدیک با Epic در دنیای جدید خود همکاری خواهد کرد.

بیورن تورنکویست، که اکنون معاون فناوری بازی‌ها است، از یوبی‌سافت می‌پیوندد، جایی که او توسعه فناوری‌های چندنفره را پشت سر The Division و Just Dance Now، و همچنین پلتفرم انتشار بازی‌های دیجیتال یوبی‌سافت را تأسیس کرد.

اخیراً، جی اونگ برای بیش از یک دهه رهبری تیم Marvel Games را بر عهده داشته است و اکنون تجارت جهانی مجوز بازی های دیزنی را در تمام فرنچایزها رهبری خواهد کرد. تجربه قبلی او شامل نقش‌هایی در بلیزارد، EA Sports و Xbox است.

تاسیا فیلیپاتوس، رئیس محصولات مصرفی دیزنی، گفت: «تحت رهبری شان و جی، کسب و کار بازی‌های دیزنی برای ارائه داستان سرایی در سطح جهانی در این رسانه کاملاً موقعیت دارد. ما از تک تک اعضای تیم بازی‌های دیزنی که در موفقیت ما نقش داشته و از طریق سرگرمی‌های تعریف‌کننده ژانر به شکل‌دهی آینده این صنعت کمک می‌کنند، سپاسگزاریم.»

دیزنی در ماه فوریه از همکاری خود با Epic خبر دادپس از به دست آوردن ۱٫۵ میلیارد دلار از سهام مالک فورتنایت.

دنیای جدید مبتنی بر موتور Unreal Engine خواهد بود و با Fortnite “تعامل” خواهد کرد تا “فرصت های زیادی را برای مصرف کنندگان برای بازی، تماشا، خرید و تعامل با محتوا، شخصیت ها و داستان ها” از سراسر فرنچایزهای دیزنی ارائه دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/disney-games-appoints-blizzard-and-ubisoft-veterans-to-its-leadership-team?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *