پوکمون گو تا زمان کسوف منتظر بود تا ورود نکروزما را اعلام کند

Pokémon Go یک افزوده جدید بزرگ را به بازی معرفی کرد، زیرا لحظه تمامیت در جریان خورشید گرفتگی دیروز اتفاق افتاد.

این بازی از این لحظه استفاده کرد تا ورود Necrozma، طلسم بازی‌های ۳DS Pokémon Ultra Sun و Ultra Moon، یک اژدهای عظیم الجثه را مورد استفاده قرار دهد که – به درستی – می‌تواند مقادیر زیادی نور را جذب کند تا بدن خود را تغییر دهد.

تیزر کوتاهی که در شبکه‌های اجتماعی Pokémon Go منتشر شد، سایه نکروزما را نشان می‌دهد که در پایان ماه‌گرفتگی، قبل از ظاهر شدن لوگوی جشنواره Pokémon Go امسال، بر روی عابران خودنمایی می‌کند.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

Pokémon Go Fest، جشن بزرگ تابستانی سالانه بازی، قبلاً تا حد زیادی با جزئیات توضیح داده شده است. ما می دانیم که رویداد امسال بر روی مارشادو پوکمون افسانه ای متمرکز است و موضوع خورشید و ماه دارد. اما اکنون می دانیم که Necrozma نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت – احتمالاً در حملات، در حالی که Marshadow از طریق تحقیقات ویژه در دسترس قرار می گیرد.

جالب خواهد بود که ببینید چه تعداد از اشکال مختلف Necrozma نیز در دسترس خواهد بود. این موجود قدرتمند اساساً می تواند موجودات افسانه ای Solgaeo و Lunala را جذب کند تا به ترتیب Dusk Mane Necrozma و Dawn Wings Necrozma شوند. و سپس از طریق فرآیندی که بی شباهت به Mega Evolution نیست، می تواند تبدیل به Ultra Necrozma شود.

مثل همیشه، امسال شاهد برگزاری سه رویداد Go Fest حضوری در سراسر جهان خواهیم بود، قبل از رویداد جهانی بعدی برای همه بازیکنان.

جشن‌های ۲۰۲۴ در سندای ژاپن از ۳۰ می تا ۲ ژوئن آغاز می‌شود و سپس در ۱۴ تا ۱۶ ژوئن به مادرید پایتخت اسپانیا می‌روند. پس از آن، Go Fest بین ۵ و ۷ ژوئیه به نیویورک باز می گردد، قبل از اینکه فینال جهانی آن در ۱۳ و ۱۴ جولای اجرا شود.

بلیط های پوکمون گو فست در مادرید در حال حاضر ۲۴ پوند با قیمت اولیه پرنده قیمت دارند. شاید تصادفی نباشد، قیمت گذاری زودهنگام پرندگان امروز به پایان می رسد و پس از آن قیمت بلیط ها ۲۸ پوند است. نکروزما را سرزنش کنید.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-go-waited-until-yesterdays-eclipse-to-announce-necrozmas-arrival?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *