دیزنی ۱٫۵ میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری می کند تا دنیای بازی و سرگرمی ایجاد کند.

دیزنی ۱٫۵ میلیارد دلار در Epic Games، خالق این بازی، سرمایه گذاری خواهد کرد فورتنایت، این شرکت روز چهارشنبه اعلام کرد. دیزنی در گزارشی اعلام کرد که به عنوان بخشی از این ابتکار عمل، دیزنی و اپیک گیمز طی چند سال آینده یک «جهان بازی و سرگرمی» کاملاً جدید ایجاد خواهند کرد. بیانیه.

باب ایگر، مدیرعامل دیزنی در بیانیه‌ای نوشت: «رابطه جدید هیجان‌انگیز ما با Epic Games، برندها و فرنچایزهای محبوب دیزنی را با Fortnite بسیار محبوب در دنیای بازی‌ها و سرگرمی‌های جدید متحول می‌کند. این بزرگترین ورود دیزنی به دنیای بازی ها است و فرصت های قابل توجهی برای رشد و گسترش ارائه می دهد.

بازیکنان می توانند “بازی کنند، تماشا کنند، خرید کنند و با محتوا، شخصیت ها و داستان های دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان، آواتارو بیشتر” در دنیای سرگرمی جدید، که توسط موتور پرچمدار Epic، Unreal Engine ارائه می شود. دیزنی در حال حاضر از Unreal Engine برای تولید فیلم، بازی های ویدیویی و محتوای مورد استفاده در پارک های موضوعی دیزنی در سراسر جهان استفاده می کند. همچنین با Epic Games همکاری کرده است. قبلا برای آوردن شخصیت هایی از مارول. ترونو جنگ ستارگان به فورتنایت.

هیچ یک از این دو شرکت فاش نکردند که ارزش شرکت خصوصی اپیک گیمز پس از سرمایه گذاری دیزنی چقدر خواهد بود. کنگلومرای فناوری چینی Tencent در حال حاضر ۴۰ درصد از Epic Games را در اختیار دارد در حالی که سونی کمی بیش از ۵ درصد را در اختیار دارد.

“[We] تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، در بیانیه ای گفت: «در حال همکاری بر روی چیزی کاملاً جدید برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار، باز و قابل تعامل که جوامع دیزنی و فورتنایت را گرد هم می آورد. دنیای آنها را با دنیای ما در فورتنایت گرد هم می‌آورند[.]”

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/disney-is-investing-15-billion-in-epic-games-to-create-a-games-and-entertainment-universe-215015443.html منتشر شد. ?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/disney-is-investing-15-billion-in-epic-games-to-create-a-games-and-entertainment-universe-215015443.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *