دیزنی ۱٫۵ میلیارد سهام در اپیک گیمز را تصاحب می کند و «جهان بازی و سرگرمی» را در Fortnite می سازد.

شرکت والت دیزنی دارد اعلام کرد این شرکت در حال به دست آوردن سهام ۱٫۵ میلیارد دلاری در Epic Games است زیرا یک شراکت چند ساله برای ایجاد یک “بازی و دنیای سرگرمی گسترده و باز متصل به Fortnite” راه اندازی می کند.

این “جهان پایدار” جدید با موتور Unreal Engine با Fortnite “تعامل” خواهد کرد تا “فرصت های زیادی را برای مصرف کنندگان برای بازی، تماشا، خرید و تعامل با محتوا، شخصیت ها و داستان ها” از سراسر مجموعه گسترده IP دیزنی ارائه دهد.

اشاره صریح به دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و آواتار شده است، و کاربران می‌توانند «داستان‌ها و تجربیات خود را خلق کنند، علاقه‌مندی خود را به شیوه‌ای کاملاً دیزنی ابراز کنند، و محتوا را با روش‌هایی که دوست دارند با یکدیگر به اشتراک بگذارند. ” ”

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

کمی از هنر مفهومی همراه با اعلامیه امروز کاملاً شبیه به دیستوپیا سرگرمی تعاملی نهایی است: یک پارک موضوعی دیجیتال درون Fortnite که در آن کشتی‌های کروز جعلی دیزنی به تورهای وانمودی می‌روند. جایی که یک “منطقه” شرکتی به سبک سایبرپانک، آسمان‌خراش‌هایی با برند دیزنی+ را می‌بیند که بر فراز یک میدان ESPN و یک چرخه دفتر لوکاس فیلم با موضوع جنگ ستارگان، در حالی که نبرد AT-AT در پس‌زمینه با پاندورا حرکت می‌کند.

تیم سوئینی، مدیرعامل اپیک گیمز، در بیانیه ای که در کنار این خبر به اشتراک گذاشته شد، در مورد اعلام همکاری امروز می گوید: «دیزنی یکی از اولین شرکت هایی بود که به پتانسیل گردآوری دنیای خود با دنیای ما در فورتنایت اعتقاد داشت. اکنون ما در حال همکاری بر روی چیزی کاملاً جدید برای ایجاد یک اکوسیستم پایدار، باز و قابل تعامل هستیم که جوامع دیزنی و فورتنایت را گرد هم می آورد.

البته Epic تمایل خود را برای گسترش فورتنایت بسیار فراتر از هسته نبرد رویال خود و تبدیل شدن به ترکیبی متفرقه از تجربیات تعاملی پنهان نکرده است – و اعلام امروز صرفاً قدم دیگری در این سفر به نظر می رسد. در حال حاضر به طور چشمگیری عرضه اصلی Fortnite را با حالت های بقا، مسابقه و ریتم بازی لگو در سال گذشته گسترش داده است. ویرایشگر Unreal خود را برای ابزارهای Fortnite راه اندازی کردتوسعه دهندگان را قادر می سازد تا تجربیات درون بازی خود را مشابه استراتژی به کار گرفته شده توسط Roblox بسیار موفق ایجاد کنند.

اعلام امروز همکاری چند ساله اپیک با – و سرمایه گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری – دیزنی به دنبال سازنده فورتنایت است. تصمیم گیری اخراج “حدود ۸۳۰ کارمند” در سال گذشته – خبری همراه با اعتراف تیم سوئینی مبنی بر اینکه “مدتی است که ما بسیار بیشتر از درآمدمان پول خرج کرده ایم.”


منبع: https://www.eurogamer.net/disney-acquires-15bn-stake-in-epic-games-making-games-and-entertainment-universe-in-fortnite?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *