پلکس فروشگاه اجاره فیلم را راه اندازی کرد

پلتفرم رسانه ای Plex امروز اعلام کرد راه اندازی یک فروشگاه اجاره فیلم اختصاصی که به کاربران Plex ایالات متحده امکان می دهد محتوا را مستقیماً از Plex به جای فروشگاه های شخص ثالث مانند YouTube خریداری کنند. اپل تی وییا آمازون ویدیو.

پلکس فروشگاه اجاره فیلم را راه اندازی کرد
فیلم‌های محبوبی مانند باربی، آکوامن، ماموریت غیرممکن، وونکا، پریسیلا و غیره را می‌توانید با استفاده از Plex خریداری کنید.

کاربران Plex 30 روز فرصت دارند تا پس از اجاره یک فیلم، پخش را شروع کنند و پس از شروع پخش، می توان فیلم را چندین بار در یک پنجره ۴۸ ساعته تماشا کرد.

همراه با فیلم‌های اخیر برای خرید، Plex مجموعه بزرگی از فیلم‌ها را نیز ارائه می‌دهد که برای تماشای رایگان در صورت تقاضا (همراه با تبلیغات)، و همچنین تلویزیون زنده رایگان در دسترس هستند.

فیلم‌های Plex را می‌توان از طریق برنامه وب Plex در دستگاه‌های iOS کرایه کرد، اما خریدها روی Apple TV، iOS، Plex Web App، Fire TV و تلویزیون‌های هوشمند پشتیبانی‌شده از LG، Samsung و غیره کار می‌کنند. Plex از اجاره فیلم به طور مستقیم در آن پشتیبانی نمی کند آیفون، آی پدیا Apple TV، احتمالاً برای جلوگیری از قطع شدن اپل.

اجاره برای فیلم‌های قدیمی‌تر از ۳٫۹۹ دلار شروع می‌شود، اما قیمت نسخه‌های جدید محبوب تا ۲۰٫۹۹ دلار می‌رسد. برای مثال Wonka 20.99 دلار است که در واقع یک دلار بیشتر از هزینه کرایه فیلم از برنامه تلویزیون اپل است. هیچ گزینه ای برای خرید فیلم در Plex وجود ندارد و فیلم های اجاره ای قابل دانلود نیستند.

اجاره فیلم در حال حاضر محدود به ایالات متحده است و Plex نگفته است که آیا گزینه اجاره به کشورهای دیگر گسترش خواهد یافت یا خیر.

برچسب ها: پلکس


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/07/plex-launches-movie-rental-store/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *