دیو غواص با گودزیلا در DLC رایگان آینده ملاقات می کند

قهرمان همنام دیو غواص در ماه می، زمانی که گودزیلا در یک DLC رایگان از اعماق بیرون می‌آید، با تهدید اقیانوسی جدیدی روبرو خواهد شد.

با توجه به ماهیت مرموز Blue Hole، جایی که دیو غواص در آن قرار دارد، جای تعجب نیست که مستعد بازدید از هیولای معروف دریایی باشد.

توسعه دهنده Mintrocket در مورد نحوه قرار گرفتن گودزیلا در بازی چیز زیادی نگفته است، به جز اینکه به بازیکنان گفته است “برای ملاقات با پادشاه هیولاها در حفره آبی آماده شوید”. گودزیلا در پایان تریلر اعلامی بازی Dave the Diver’s PlayStation ظاهر می شود.

Dave The Diver – State of Play تریلر اعلامی | بازی های PS5 و PS4در یوتیوب تماشا کنید

بر وبلاگ پلی استیشناین یک اسکرین شات از دیو در یک قایق ماهیگیری را به اشتراک گذاشت که به گودزیلا نگاه می کند و او در پس زمینه می چرخد.

به عنوان یادآوری، اولین بازی Dave the Diver برای پلی استیشن اعلام شد در طول وضعیت بازی دیشب وقتی متوجه شدیم بازی در ماه آوریل برای PS4 و PS5 عرضه خواهد شد. DLC گودزیلا قرار است در ماه می بر روی تمامی پلتفرم ها منتشر شود.

این اولین کراس اوور با رسانه های محبوب مرتبط با دریا برای دیو غواص نیست. سیم کارت ماهیگیری الهام گرفته از Lovecraft Dredge با Dave the Diver همکاری کرد در یک به روز رسانی رایگان در ماه دسامبر، چیزهای عجیب و غریب بیشتری را در کمین آبی چاله به ارمغان می آورد. اگر هنوز بازی را انجام نداده اید، به شدت توصیه می کنیم آن را امتحان کنید. در پنج ستاره ما بررسی Dave the Diverکریس دانلان آن را “هماهنگ” و “واقعی متحرک” توصیف کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dave-the-diver-meets-godzilla-in-upcoming-free-dlc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *