فصل اول Foamstars، Starry Pop، شامل بازی های رتبه بندی شده و موارد دیگر است

Foamstars هفته آینده روی پلی استیشن پلاس عرضه خواهد شد، اما قبل از آن Square Enix جزئیاتی را در مورد آنچه برای فصل اول بازی در نظر گرفته است، ارائه کرده است.

Starry Pop نام آن است که بازتاب موسیقی و تم‌های بت بازی است و فصل اول آن مفصل است وبلاگ پلی استیشن.

همانطور که قبلا گزارش شده بود، این بازی دارای هر دو a پاس فصل رایگان و پولی (۴٫۹۹ پوند)، با نسخه ممتاز که دسترسی زودهنگام به محتوای جدید و جوایز لوازم آرایشی اضافی را ارائه می دهد. اکنون می دانیم که Square Enix به روز رسانی هایی را برای سال آینده برنامه ریزی کرده است و فصل ها هر ماه به روز می شوند.

Foamstars – اطلاعات فصل اعلام تریلر | بازی های PS5 و PS4در یوتیوب تماشا کنید

اسکوئر انیکس برخی از حالت های بازی را نیز به تفصیل بیان کرده است.

بازی Ranked Party شامل مسابقات انفرادی Ranked Party Lonestar یا مسابقات Ranked Party Tribe-Vibe مبتنی بر تیم است که برای یک دوره خاص در هر فصل در دسترس خواهد بود.

رسیدن به بالاترین رتبه‌ها، پاداش‌هایی مانند نمادهای بازیکن را به همراه خواهد داشت، با رتبه‌هایی که در هفت طبقه از ستاره برنز تا افسانه پارتی طبقه‌بندی می‌شوند.

مسابقات اکستریم پارتی رویدادهایی با زمان محدود هستند که در دو آخر هفته هر فصل برگزار می‌شوند و بازیکنان تحت قوانین فصلی مختلف با هم مبارزه می‌کنند.

برای Starry Pop، دو حالت از این نوع وجود خواهد داشت: حالت اول همه بازیکنانی را که از Mel T، شخصیت قابل درآمد این فصل استفاده می‌کنند، خواهد داشت، در حالی که در حالت دوم، همه بازیکنان نامرئی و متکی به فوم برای جستجوی حریفان خواهند بود.

سپس مهمانی شاد فریای است که فرصتی برای آزمایش فوم استار جدید فصل بعد می دهد: برای Starry Pop، آن Coiff Guy (تصویر بالا) خواهد بود.

در نهایت، هر فصل لوازم آرایشی منحصر به فردی برای به دست آوردن دارد.

Foamstars در تاریخ ۶ فوریه به عنوان یک بازی ماهانه در پلی استیشن پلاس عرضه می شود و در تاریخ ۵ مارس برای همه بازیکنان با قیمت ۲۴٫۹۹ پوند در دسترس خواهد بود.

Rollerdrome، Steelrising و همچنین آزمایشی از Marvel’s Spider-Man 2 به آن خواهند پیوست. بازی های پلی استیشن پلاس برای ماه فوریه.


منبع: https://www.eurogamer.net/foamstars-season-one-starry-pop-includes-ranked-play-and-more?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *