رئیس استودیو Larian می گوید Baldur’s Gate 3 هرگز به Game Pass نخواهد آمد

نفس خود را در انتظار حبس نکنید دروازه بالدر ۳ برای نمایش در Game Pass. به گفته سوئن وینکه، بنیانگذار استودیو لارین، این اتفاق نمی افتد طراح بازی به طور کامل گفت که “این بازی در Game Pass قرار نخواهد گرفت.” وینکه در ادامه خاطرنشان کرد که این همیشه برنامه بوده و این عنوان هرگز برای قرار دادن در پلتفرم بازی اشتراکی مایکروسافت در نظر گرفته نشده است. این اظهارات تنها یک هفته پس از عرضه رسمی بازی رخ داد

در ریشه این تصمیم ارزش درک شده است. وینکه این را می گوید دروازه بالدر ۳ یک “بازی بزرگ” است که با “قیمت منصفانه” در دسترس است. او همچنین از عدم وجود تراکنش‌های خرد در عنوان و داستان کامل آن خبر داد و گفت: «هر چه پول می‌دهی به دست می‌آوری». برای این منظور، یک تکمیل کننده وارد شد دروازه بالدر ۳ بیش از ۱۴۰ ساعت طول می کشد،  این به حدود ۴۰ سنت در ساعت می رسد که به نظر من ارزش خوبی دارد.

Larian Studios مایکروسافت نیست. این یک شرکت کوچک است که به تمام پولی که می تواند به دست آورد نیاز دارد، با پیشنهاد وینکه به بازیکنانی که تمام قیمت را پرداخت می کنند. دروازه بالدر ۳ به توسعه دهنده اجازه می دهد تا “به ساخت بازی های دیگر ادامه دهد.”

این به یک مشکل بزرگتر در جامعه بازی در مورد ماهیت “همه چیزی که می توانید بخورید” پلتفرم های اشتراک استریم مانند Game Pass اشاره می کند. بدیهی است که پرداخت ۱۰ دلار در هر ماه برای دسترسی به صدها بازی برای مصرف کنندگان بسیار مهم است، اما باید دید که چگونه بر توسعه دهندگان تأثیر می گذارد. برخی از توسعه‌دهندگان کوچک‌تر، نوردهی افزوده‌شده با راه‌اندازی در Game Pass را تحسین می‌کنند “فرصتی از دست رفته” برای ناشران. جیم رایان، رئیس سونی، حتی این پلتفرم را “مخرب ارزش” نامید، اما او در مورد رقیب اصلی صحبت می کند، بنابراین غلات با نمک روبرو می شوند.

مایکروسافت بر این عقیده استوار است که Game Pass در واقع فروش عناوین موجود را افزایش می‌دهد، زیرا بازیکنان عاشق بازی‌های خاصی می‌شوند و می‌خواهند کاملاً مالک آن‌ها شوند. شواهدی برای تأیید این موضوع وجود دارد. استارفیلد از روز راه‌اندازی در سرویس اشتراک در دسترس بود، اما طبق آمار همچنان توانسته پرفروش‌ترین عنوان ماه سپتامبر باشد. با این حال، آن ضرب المثل قدیمی در مورد گاو و شیر رایگان باید برای برخی از گیمرها صدق کند.

مهمتر از همه، دروازه بالدر ۳ به Game Pass نیاز ندارد. این یکی از محبوب ترین و مورد تحسین منتقدان نسخه های سال است، که به شدت بالا می رود و تنها در Steam این بازی برای PS5 و همانطور که گفته شد، Xbox Series X/S نیز موجود است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/larian-studios-chief-says-baldurs-gate-3-will-never-come-to-game-pass-175245059.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/larian-studios-chief-says-baldurs-gate-3-will-never-come-to-game-pass-175245059.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *