هوش مصنوعی بیشتر، HiFi کمتر. این سرمایه گذاری بعدی Spotify در زمینه هوش مصنوعی است.

هوش مصنوعی بیشتر، HiFi کمتر.  این سرمایه گذاری بعدی Spotify در زمینه هوش مصنوعی است.

Spotify به نظر می رسد با برنامه هایی برای آوردن لیست های پخش تولید شده توسط هوش مصنوعی به برنامه، ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را دو برابر می کند.

یک ویژگی چت بات توسط @robdad_، یکی از کاربران TikTok مشاهده شد، که ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌داد آن‌ها این ویژگی جدید را امتحان می‌کنند و اظهار داشت: “من به‌طور تصادفی ChatGPT Spotify را کشف کردم؟” پس اسپاتیفای برای TechCrunch تایید شد یک ویژگی جدید لیست پخش هوش مصنوعی، برنامه‌هایی که برای اولین بار در اکتبر مشاهده شد، در حال حاضر در حال آزمایش است، اگرچه هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه چه زمانی ممکن است راه‌اندازی شود، ارائه نشده است.

در این ویدیو، توضیحاتی درباره این ویژگی که فقط به زبان انگلیسی در دسترس است، می‌گوید: «ایده‌های خود را با استفاده از هوش مصنوعی به فهرست‌های پخش تبدیل کنید». با انتخاب دکمه پلاس (+) می‌توانید آن را در صفحه «کتابخانه شما» پیدا کنید و از آنجا، پنجره بازشو گزینه «لیست پخش هوش مصنوعی» را در کنار ویژگی‌های «لیست پخش» و «ترکیب» فعلی Spotify نشان می‌دهد.

@robdad_

♬ عاشق هوی متال همپوشانی شد – jinxknsaudios

هنگامی که ویژگی لیست پخش هوش مصنوعی را انتخاب کردید، به صفحه ربات چت هدایت می شوید که در آن می توانید یک درخواست سفارشی برای تولید یک لیست پخش وارد کنید یا از بین اعلان های پیشنهادی مختلفی انتخاب کنید. در این ویدیو، درخواست «کاوش در یک ژانر خاص مانند خانه جادوگر» به وضوح برجسته بود. هنگامی که یک درخواست را انتخاب می کنید، یک لیست پخش نمونه ایجاد می شود که به شما این امکان را می دهد که با کشیدن انگشت به چپ آهنگ ها را حذف کنید تا نتیجه نهایی را اصلاح کنید.

در حالی که در حال حاضر فقط در مرحله آزمایش است، به نظر می رسد این ویژگی هوش مصنوعی راه های جدید و هیجان انگیزی را برای دوستداران موسیقی برای کشف هنرمندان و ژانرهای جدید ارائه می دهد. Spotify هیچ اطلاعات بیشتری در مورد برنامه خود برای لیست های پخش مبتنی بر هوش مصنوعی فاش نکرده است، اما امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد عرضه آن برای کاربران باشیم.

با توجه به نوآوری‌های اخیر اسپاتیفای در زمینه هوش مصنوعی، جای تعجب نخواهد بود که ویژگی لیست‌های پخش بخشی از به‌روزرسانی بزرگ بعدی اسپاتیفای باشد. در ابتدای سال، اسپاتیفای با راه اندازی انگشتان پای خود را در آب های هوش مصنوعی فرو برد Spotify AI DJیک نسخه شخصی تر از یک لیست پخش توصیه شده استاندارد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/audio-streaming/more-ai-less-hifi-this-is-spotifys-next-venture-into-artificial-intelligence

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *