رئیس سابق ایمنی توییتر در دوران کودکی برای کمک به دستگیری پدوفیل‌های بالقوه قبل از پیوستن به این شرکت، در یک عملیات نیش زدن عکس گرفت.

سیلوئت ها در مقابل لوگوی توییتر


کاپر پمپل/ رویترز



  • به گزارش Wired، دل هاروی قبل از اینکه رئیس تیم اعتماد و ایمنی توییتر شود، به دستگیری کودکان بالقوه کمک کرد.
  • او توییتر را در سال ۲۰۲۱ ترک کرد. قبل از آن، او در یک سازمان غیرانتفاعی کار می کرد که عملیات گزش آنلاین را برای گرفتن شکارچیان احتمالی انجام می داد.
  • هاروی در دوران کودکی به صورت آنلاین ژست می‌گرفت و حتی با برنامه NBC “برای گرفتن یک شکارچی” شریک شد.

تبلیغات

دل هاروی قبل از اینکه رئیس تیم اعتماد و ایمنی توییتر شود، وقت خود را صرف شکار شکارچیان آنلاین می کرد. سیمی گزارش شد.

Wired مصاحبه طولانی بین هاروی و نویسنده ارشد لورن گود را روز سه شنبه منتشر کرد.

هاروی به مدت ۱۳ سال قبل از ترک شرکت در سال ۲۰۲۱، تصمیمات تعدیل محتوا را در توییتر (که اکنون X نامیده می شود از زمانی که ایلان ماسک پلتفرم را خریده است) گرفته است.

اما قبل از آن، هاروی برای گروه غیرانتفاعی Perverted Justice کار می کرد، که متخصص در ظاهر کردن به عنوان یک کودک آنلاین برای تلاش برای دستگیری پدوفیل های احتمالی بود.

تبلیغات

Wired گزارش داد که هاروی در سال ۲۰۰۳، زمانی که ۲۱ ساله بود، در Perverted Justice شروع به کار کرد. در این گزارش آمده است که هاروی به دلیل جثه کوچک‌ترش می‌توانست برای یک کودک نیز پاس بدهد، بنابراین او گاهی اوقات به عنوان یک پسر یا دختر جوان برای کمک در عملیات نیش زدن ظاهر می‌شد.

وایرد گزارش داد که هاروی بعداً در تلویزیون کار کرد، زمانی که عدالت منحرف با Dateline از NBC برای نمایش “گرفتن یک شکارچی” همکاری کرد، که حول محور دستگیری مجرمان جنسی بالقوه از طریق عملیات اینترنتی است.

این گزارش همچنین اشاره کرد که نام اصلی هاروی دل هاروی نیست. این نام مستعاری است که او برای محافظت از هویت خود در برابر شکارچیانی که به افشای آن کمک کرده است، استفاده کرده است.

هاروی در سال ۲۰۰۸ کار خود را برای توییتر آغاز کرد و بیش از یک دهه در این شرکت ماند. او به Wired گفت که رئیس تیم اعتماد و ایمنی توییتر به معنای اتخاذ تصمیمات سخت، گاهی اوقات با زمان بسیار کم است.

تبلیغات

او به این نشریه گفت: “شما باید با کمترین تصمیم بدی که می توانید با منابعی که دارید زندگی کنید.”

از زمانی که هاروی رفت و ماسک وب سایت را خرید، تیم اعتماد و ایمنی از بین رفته است. رئیس سابق امنیتی، حرکات ماسک برای اخراج بیشتر تیم را «گیج‌کننده» خواند، اما نمی‌گوید توییتر کاملاً «مرده» است.

“به چه طریقی مرده؟” او به گود گفت. “یک گروه نازی دست راستی بسیار فعال وجود دارد، چند گروه بسیار فعال در آنجا. من فکر می کنم که این گروه به روش های خاصی برای چیزهای خاصی مرده است. و سپس برای افراد دیگر، دقیقاً همان چیزی است که آنها می خواهند.”

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

توییتر
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/del-harvey-twitter-ex-safety-head-helped-catch-potential-pedophiles-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *