رئیس Doctor Who همکاری طولانی مدت Fortnite را “یک افسانه کامل” می نامد.

راسل تی دیویس، مجری برنامه Doctor Who به شایعات طولانی مدت همکاری کامل در Fortnite پاسخ داد و گفت که آنها یک “افسانه” هستند.

پاسخ به یک طرفدار Doctor Who از طریق اینستاگرامدیویس درباره بازی Fortnite که مدت ها انتظارش را می رفت گفت: “هیچ موردی وجود ندارد! می ترسم این یک افسانه کامل است.”

این خبر برای بسیاری از طرفداران فورتنایت غافلگیرکننده بوده است که انتظار دارند دیوید تنانت و انکوتی گاتوا، مدیر فعلی تاردیس، هر دو در آینده ای نزدیک به متافورس فورتنایت قدم بزنند.

پخش خبری: چرا مایکروسافت قصد دارد بازی های ایکس باکس را روی پلی استیشن عرضه کند؟در یوتیوب تماشا کنید

سال گذشته شاهد یک تعدادی از افشاگری های ادعایی که جزئیات همکاری بین نبرد رویال همیشه محبوب اپیک گیمز و جدیدترین تجسم Doctor Who را ارائه می دهد.که اکنون از دیزنی پلاس در سطح بین المللی پخش می شود.

ماه مه گذشته، این جزئیات شامل کلمه ای بود که الف متقاطع احتمالی ممکن است به موقع برای قسمت های ۶۰ سالگی Doctor Who اتفاق بیفتدکه پاییز گذشته پخش شد. زمزمه‌های بعدی حاکی از آن بود که کراس اوور به تعویق افتاده است، زیرا فورتنایت بر روی راه‌اندازی حالت‌های مختلف جدید خود متمرکز شده است، و طرفداران بعدی انتظار دارند که این کراس اوور در ماه می، زمانی که فصل جدید Doctor Who عرضه می‌شود، عرضه شود.

با توجه به منابع معتبر شایعات – افشاگر کهنه کار Fortnite iFireMonkey، FNBRintel و افشاگران Doctor Who با سابقه اثبات شده تولید اسپویلر، که جزئیات و هنر مفهومی مواردی را که قرار است بخشی از آنها باشند، این پیشنهاد که همه اینها یک افسانه بود، تعجب آور است. همکاری

به‌ویژه کنجکاو این واقعیت است که این جزئیات شامل ارجاعاتی به قسمت‌های سالگرد شصتمین سالگرد آن زمان می‌شد، از جمله آیتمی که هیولای Doctor Who، Beep the Meep را به تصویر می‌کشید، مدت‌ها قبل از اینکه مشخص شود این موجود واقعاً نمایش داده می‌شود.

موارد دیگری که در هنگام آمدن به Fortnite مورد بحث قرار گرفتند، پوسته شخصیت برای پزشکان چهاردهم و پانزدهم (David Tennant v2 و Ncuti Gatwa)، یک گلایدر TARDIS و یک شکلک بود که در آن شخصیت شما مقاله روانی خود را خم کرد. Sonic Staff و Dalek Manipulator Arm بودند ادعا کرد کلنگ بودن

در بازی، نیروهای UNIT بودند پیشنهادی برای ظاهر شدن در نقشه فورتنایت، به عنوان بخشی از ماموریت‌هایی که شامل بررسی یک رزمناو ستاره میپ و استفاده از سلاح‌های Wrarth Warrior می‌شود – همه عناصر داستانی که در ۶۰ سالگی نمایش به آنها اشاره شده است.

طرفداران Doctor Who انتظار داشتند که این متقاطع به ثمر بنشیند – به خصوص که دیزنی یک همکار معمولی با Fortnite است و همانطور که بی بی سی قبلاً در این بازی نقش داشته است – البته به روشی بسیار محدودتر.

بازگشت به سال ۲۰۲۲ بی بی سی یک کوتاه فورتنایت را راه اندازی کرد که یک اسپری TARDIS نسخه محدود را اهدا کرد. ساخته شده توسط Epic Games، که در صورت بازدید بازیکنان از مجموعه ای از نقشه های Doctor Who ساخته شده توسط سازنده باز می شد. این رویداد یک پروژه رسمی بی‌بی‌سی بود و به نظر می‌رسید که در آینده پیوند قوی‌تری با Epic داشته باشد.

اما اگر راسل تی دیویس اکنون بگوید نه، ظاهراً نه. ما با BBC و Epic Games تماس گرفته‌ایم تا نظر بدهیم.

جزئیات برنامه‌های همکاری‌های دیگر Fortnite در گذشته شامل این پیشنهاد بود Epic Games گنجاندن Samus Aran از Metroid را در نینتندو قرار داده بود.

هفته گذشته دیزنی اعلام کرد ۱٫۵ میلیارد دلار در Epic Games سرمایه گذاری کرده استبرای پروژه ای که به نظر می رسد افزونه دیگری برای Fortnite باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/doctor-who-boss-dubs-long-rumoured-fortnite-collaboration-a-complete-myth?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *