رئیس Helldivers 2 شایعات خرید سونی را خاموش کرد

نه، پلی استیشن Helldrivers 2 Studio Arrowhead را نمی خرد.

دیروز، پس از عرضه موفقیت آمیز Helldivers 2 در اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر اینکه سونی در آستانه امضای قراردادی برای خرید توسعه دهنده است، منتشر شد.

با این حال، کارگردان بازی، یوهان پیلستد، این شایعات را خاموش کرده و گفته است که آنها “جعلی” هستند.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC. در یوتیوب تماشا کنید

Pilestedt در پاسخ به یکی از کاربران در X، که پستی را در مورد خرید احتمالی به اشتراک گذاشته بود، گفت: “این جعلی است… مگر اینکه چیزی را از دست داده باشم”. کارگردان همچنین اظهار داشت که آثار هنری برای این معامله فرضی از “یک لوگوی قدیمی واقعاً مزخرف از سال ۲۰۰۸ یا بیشتر استفاده شده است”.

مدیر همچنین به کاربر دیگری پاسخ داد که به زودی اعلامیه خرید در راه است. بیان می کند: “این اولین باری است که در این مورد می شنوم…”

زمان شلوغی برای تیم Helldivers 2 در شبکه های اجتماعی بود. در کنار شایعات رد کردن خرید، توسعه‌دهنده همچنین تایید کرده است که ماشین‌ها بالاخره در آینده نزدیک راهی میدان‌های جنگ خواهند شد. اخیر فیلم‌های گیم‌پلی Helldivers 2 ابزارهای قابل بازی درون بازی را نشان می‌دهدحتی اگر در نسخه عمومی بازی در دسترس کاربران نبود.


رئیس Helldivers 2 شایعات خرید سونی را خاموش کرد
اعتبار تصویر: سر پیکان

Helldivers 2 در حساب کاربری خود می‌گوید: لباس‌های پاتریوت EXO-45 در کارخانه‌های تین کوان در حال تولید کامل هستند. مسخره کرد دیروز به همراه چند اثر هنری در حالی که از ارائه تاریخ دقیقی برای زمانی که می‌توانیم منتظر دیدن مکانیک‌ها در بازی باشیم، کوتاهی کرد، توسعه‌دهنده گفت که “به زودی” خواهد بود، بنابراین چشمان خود را بخوبی نگاه دارید.

در پایان اخبار صبح امروز، در حالی که مشغول نوشتن بودم، استودیو پچ جدیدی را برای PC و PS5 اعلام کرد. این وصله خطرات سیاره‌ای، به‌روزرسانی‌های متعادل برای تعداد معینی از سلاح‌ها و انواع اصلاحات را معرفی می‌کند.

شما می توانید بخوانید پچ یادداشت‌های کامل Helldivers 2 در Steam.

همراه با تغییرات امروز، این استودیو همچنین لیستی از مسائل شناخته شده را به عنوان بخشی از پچ یادداشت ها به اشتراک گذاشت که یا به دلیل پچ امروز معرفی شده اند، یا هنوز روی آن کار می شود. این موارد شامل خرابی‌های احتمالی مختلف، مسدود شدن و مشکلات رابط کاربری است.

الکس کی، طراح بازی، در نوشتن بر روی Helldivers 2 Discord، گفت که تیم با هدف دادن به بازیکنان “محدوده وسیعی از انتخاب های سلاح، جایی که هر اسلحه هدفی دارد و هیچ کدام کاملاً بهتر از دیگری نیست” به تعادل نزدیک می شود. توسعه دهنده گفت که آنها قدردانی می کنند که برخی از بازیکنان در مورد سلاح ها موارد مورد علاقه دارند، و زمانی که آنها عصب کشی می شوند می توانند “مکث” کنند. با این حال، آنها معتقدند که این ترجیحات نباید مبتنی بر “دانش مورد توافق جهانی در مورد اینکه کدام تفنگ قوی‌ترین یا بهترین است” باشد.

الکس کی گفت: «به طور کلی، ما هر آیتم را بر اساس ویژگی‌های آن متعادل می‌کنیم، بنابراین اگر سلاحی در کاری که انجام می‌دهد بسیار مؤثر باشد، باید معایب قابل توجهی برای متعادل کردن قدرت آن داشته باشد.» و افزود: «AC-8 Autocannon خوب است. نمونه ای از یک سلاح متعادل” زیرا “یک مشت قوی بسته بندی می کند، برد بسیار خوبی دارد، اما از شما می خواهد که یک کوله پشتی مهمات حمل کنید یا یک دوست به شما کمک کند”.

آنها ادامه دادند: “سلاح هایی که هم قدرتمند و هم همه کاره هستند در مرحله انتخاب اسلحه به یک انتخاب بیهوده تبدیل می شوند. این سلاح ها عاملیت خود را از شما سلب می کنند، زیرا سازه های قدیمی “متا” شما را مجبور می کند بین یک سلاح سرگرم کننده و یک انتخاب ناعادلانه انتخاب کنید. به طور خلاصه: سلاح های قدرتمند نمی توانند خیلی همه کاره باشند، سلاح های همه کاره نمی توانند خیلی قدرتمند باشند.

توسعه‌دهنده از بازیکنان خواسته است که از مقایسه مواردی که با این به‌روزرسانی تغییر کرده‌اند با نسخه‌های قدیمی‌شان خودداری کنند و «موضوع موجود را همانطور که هست ارزیابی کنند و ببینند که آیا هنوز جایی در قلب شما دارد یا خیر».

فوو، این چت های Helldivers زیادی بود! اما چه کسی می تواند مرا سرزنش کند؟ بازی تا اینجای کار تجربه ای باورنکردنی بوده است. مانند اما کنت در نقد Eurogamer’s Helldivers 2 نوشت“این یک تجربه همکاری فوق العاده اسلپ استیک است” پر از “آتش بازی های پر آشوب و کمدی”.

همچنین، آیا می‌دانستید مردی به نام جوئل وجود دارد که در پشت صحنه Helldivers 2 مانند یک استاد بازی به سبک سیاه چال ها و اژدها?


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-boss-shuts-down-sony-acquisition-rumours?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *