طرفداران الدن رینگ Shadow of the Erdtree مرجع را در معرض دید پنهان می یابند

طرفداران Elden Ring بر این باورند که پیوندی به گسترش Shadow of the Erdtree پیدا کرده‌اند که در تمام مدت در معرض دید پنهان بوده است.

قبل از اعلام DLC، میازاکی گفت IGN هنوز رازی وجود داشت که هنوز کشف نشده بود، که البته طرفداران را برای یافتن این قطعه فرستاد.

میازاکی گفت: “برای من شخصاً، عنصر کوچکی وجود دارد که احساس می‌کنم هنوز کشف نشده است. بنابراین، چه به تفسیر کاربر یا فقط به بررسی بیشتر و بازی کردن بستگی دارد، این چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.” “من فکر می کنم این یک سوال است که چه زمانی و نه اگر، اما ممکن است چیزی کوچک هنوز وجود نداشته باشد.”

Elden Ring Shadow of the Erdtree | تریلر رسمی بازی Revealدر یوتیوب تماشا کنید

خب، به نظر می رسد که آن کشف ممکن است پیدا شده باشد.

همانطور که توسط کاربر reddit Cudakid210 به اشتراک گذاشته شده است، بازیکنان می توانند آیتم Candletree Wooden Shield را مجهز کنند. در توضیح آن چنین آمده است: «سپر چوبی بلند و متوسط. نسبت به اندازه‌اش سبک و قابل حمل آسان.

طرح درخت شمع روشن که تصور می شد نشان دهنده یک پیشگویی پنهانی از گناه اصلی باشد، ممنوع بود.

این قسمت دوم است که طرفداران را علاقه مند کرد. به نظر می رسد طرح Candletree نمادی برای جناح مسمر باشد – مسمر پسر بد مو قرمزی از تریلر Shadow of the Erdtree است.

کشف جدید! شمعدان به مثابه ی یک جناح در سرزمین سایه؟ به طور جدی، چقدر از این کار از ابتدا برنامه ریزی شده بود!؟
توسطu/cudakid210 که درپیر شدن

وقتی برای اولین بار مسمر را در تریلر می‌بینیم، اطرافش را شمع‌ها احاطه کرده‌اند، و دشمنان مختلفی با شمعدان‌ها یا اسلحه‌هایی با نماد می‌جنگند. بعلاوه موضوع کوچک درخت در حال سوختن است که بر فراز سرزمین های سایه خودنمایی می کند – آیا این به معنای واقعی کلمه، درخت شمع است؟

سپس آن آقا پیری است که شاخه درختی را از صورتش بیرون می کشد – آیا این واقعاً می تواند یک شمعدان باشد؟ به نظر می رسد حداقل همان شکل را دارد.


طرفداران الدن رینگ Shadow of the Erdtree مرجع را در معرض دید پنهان می یابند
آیا این واقعا یک شمعدان است؟ | اعتبار تصویر: FromSoftware

Cudakid210 همچنین حدس می‌زند که همانطور که Candletree به عنوان یک پیش‌گویی مخفی در توضیحات سپر توصیف می‌شود، نشان می‌دهد که مسمر به دلیل گناه اصلی‌اش از تاریخ سرزمین‌های بین پاک شده است. به نظر می رسد که او می تواند نوعی شخصیت ضد مسیح باشد.

البته زیاد تعجب آور نیست که این جزئیات در الدن رینگ در تمام مدت وجود داشت. میازاکی به Eurogamer تایید کرد Shadow of the Erdtree هنوز هم بر اساس همان داستان اصلی ساخته شده توسط نویسنده Game of Thrones جورج آر آر مارتین است.

یکی دیگر ردیت کاربر اموردر همچنین یک اشاره بالقوه به جناح Candeltree را در یک اتاق نماز در Haligtree مشاهده کرد – مکانی مناسب با توجه به اهمیت آن برای Miquella.

طرفداران همچنین حدس می زنند که آیا ما یک بار دیگر با Malenia در Shadow of the Erdtree ملاقات خواهیم کرد یا خیر. او بالاخره تیغه میکلا است. برخی از نظر دهندگان reddit امیدواریم که او را به عنوان یک NPC ببینیم، در حالی که دیگران به دنبال چیز جدیدی هستند. یکی از کامنت‌گذاران پیشنهاد کرد که این بازیکن اکنون در DLC، Miquella’s Blade است، زیرا ما داستان او را دنبال می‌کنیم.

اگر آن را از دست دادید، این مال ماست خرابی تریلر Shadow of the Erdtree.

نظر شما در مورد این رازها و شایعات چیست؟


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-ring-fans-find-shadow-of-the-erdtree-reference-hiding-in-plain-sight?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *