رادیوهای کوچک تلویزیون‌های بزرگ: در حال حذف از فهرست هستند، اما همچنان یک کلاسیک عجیب و غریب

رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ ممکن است نوع بازی مورد علاقه من باشند. من فقط این را نمی گویم زیرا روی چیزی تنظیم شده است که شبیه یک سکوی نفتی است – من عاشق سکوهای نفتی هستم – و شامل مجموعه ای از کاست های صوتی قدیمی است. من این را می گویم زیرا این یک بازی است که شما با آن بازی می کنید بازی کردن – به معنای ناب در حالت ایده‌آل، بدون هیچ ایده‌ای از آنچه در راه شما قرار می‌گیرد، بارگیری می‌کنید، و سپس به سمت درک درستی حرکت می‌کنید، نه فقط از آنچه در حال وقوع است، بلکه از اینکه چگونه همه چیز در ابتدایی‌ترین رفتارها عمل می‌کند.

اگر می خواهید کمی بیشتر بدانید، می توانم به شما بگویم. این یک بازی معمایی از انواع مختلف است که در یک سری دیوراما تنظیم شده است. دکل نفتی را اتاق به اتاق کاوش می کنید، درها را باز می کنید، مسیرها را دنبال می کنید و گم می شوید. برخی از صفحه نمایش ها فقط دارای در هستند، در حالی که برخی ممکن است دارای یک قطعه ماشین با یک چرخ دنده گم شده یا یک سری سوئیچ باشند که نیاز به چرخاندن دارند.

برخی از صفحه‌ها ممکن است دارای ضربه‌های کاست برای جمع‌آوری شما باشند، و وقتی آنها را برمی‌دارید، می‌توانید آن‌ها را در دستگاهی پخش کنید که بسیار شبیه دستگاه پخش کاست یک Commodore 64 قدیمی است. Swoon و غیره. دنیای بوکولیس ممکن است نگاهی اجمالی به یک درخت یا مزرعه گندم بیندازید، یا ممکن است به آرامی در یک رودخانه شناور باشید. نوارهای کاست را نیز می توان به روش های مفیدی با ضربه زدن در میدان مغناطیسی خراب کرد. سپس مناظری که به شما نشان می دهند پر زرق و برق و متفاوت هستند و ممکن است حاوی فرصت های جدیدی باشند.


رادیوهای کوچک تلویزیون‌های بزرگ: در حال حذف از فهرست هستند، اما همچنان یک کلاسیک عجیب و غریبگیم پلی حتی رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ چیست؟ – بازنشسته شده توسط وارنربروس دیسکاوری؟!؟!


در اینجا ایان با نمایشی از رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ است.

در ساده ترین مفهوم شما در حال حل پازل و پیدا کردن کلیدها برای باز کردن یک سری از درهای قفل شده هستید. اما این بازی از ساده بودن مفهومی خودداری می‌کند و بنابراین این اساسی‌ترین عناصر مملو از حس رمز و راز و قصد پنهان و پر از قدرت هستند. من بهترین قسمت یک صبح را در این بازی گیج کرده ام و مانند بازدید از یک سرزمین غریب است که قوانین عجیب و غریب بر همه چیز حاکم است. همانطور که گفتم: این نوع بازی مورد علاقه من است.

رادیوهای کوچک تلویزیون های بزرگ در سال ۲۰۱۶ منتشر شدند، و دلیل اینکه ما امروز در مورد آن صحبت می کنیم این است که قرار است توسط برادران وارنر حذف شود، که در عمل نابود کردن یک سری بازی های قدیمی Adult Swim است. این احمقانه است، اگرچه احتمالاً در یک صفحه گسترده در جایی منطقی است، و این فقط نشانگر دیگری است که نشان می دهد افراد اشتباه اغلب در نهایت هنر را کنترل می کنند. با خوشحالی – اما نه برای همه افراد درگیر، می دانم – Owen Deery، بنیانگذار Fire Face، استودیوی سازنده Small Radios Big TV، با رایگان کردن بازی در وب سایت خود پاسخ داده است.. این یک کار فوق العاده مهربان است.

با این حال، می‌دانید چه چیزی مرا می‌ترساند، و چه چیزی باعث می‌شود که این نوع کارهایی که برادران وارنر انجام می‌دهند بدون فکر کردن، ترسناک‌تر می‌شوند؟ این است که من حتی تا زمانی که در خطر انقراض قرار نگرفته بود، اصلاً تصوری از وجود این بازی نداشتم. من کاملاً خوشحالم که بگویم تقصیر خودم است و باید بیشتر از چیزها آگاه باشم، اما فقط دانستن همه اینها رابطه من را با ویترین فروشگاهی به بزرگی Steam تغییر می دهد. چه چیز دیگری در کمین است که درخشان، عجیب و به سختی در کلمات بیان شود؟ چه چیز دیگری را از دست داده ام و چه چیز دیگری از سوی سهامداران در خطر است؟


منبع: https://www.eurogamer.net/small-radios-big-televisions-heading-for-delisting-but-still-a-weird-classic?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *