هک مسابقات Apex Legends نگرانی های گسترده تری را در مورد ایمنی Easy Anti-Cheat ایجاد می کند

یک حادثه هک در طول شب گذشته Apex Legends Global Series نگرانی های گسترده تری را در مورد Easy Anti-Cheat و اینکه آیا بازی کردن بازی هایی که در آن استفاده می شود ایمن است ایجاد کرده است.

فینال آمریکای شمالی مسابقات Apex توسط EA شاهد هک شدن بازیکنان Noyan “Genburten” Ozkose Phillip “ImperialHal” Dosen در اواسط بازی بود.

همانطور که در کلیپ هایی از مسابقات ثبت شده است، گنبرتن به طور ناگهانی توانست موقعیت همه بازیکنان را ببیند. او قبل از ترک بازی تکرار کرد: “دارم هک می شوم.” امپریال هال در این میان بود aimbot داده شده است در طول یک مسابقه زمانی که متوجه شد به هم تیمی هایش گفت و تصمیم گرفت بازی را بدون تیراندازی به پایان برساند.


هک مسابقات Apex Legends نگرانی های گسترده تری را در مورد ایمنی Easy Anti-Cheat ایجاد می کندتریلر شخصیت Newcastle Apex Legends را ببینید


تریلر شخصیت Newcastle Apex Legends را ببینید

فینال در نهایت کنار گذاشته شد. تیم ورزش های الکترونیکی Apex در پلتفرم رسانه اجتماعی X اعلام کرد: «به دلیل به خطر افتادن یکپارچگی رقابتی این سری، ما تصمیم گرفتیم فینال NA را در این زمان به تعویق بیندازیم.

اعتقاد بر این است که این هک ها کار Destroyer2009 است، یک متقلب که اخیراً در Apex Legends ظاهر شده است. در فیلم هک Genburten، عبارت “Apex hacking global series by Destroyer2009 and R4ndom” به چت از حساب Genburten اسپم شده است.

به غیر از اطلاعیه تیم ورزش های الکترونیکی Apex، هیچ به روز رسانی از سوی EA یا Respawn وجود نداشته است. این منجر به گمانه زنی ها و نگرانی در مورد ایمنی بازی Apex Legends یا هر بازی که از نرم افزار Easy Anti-Cheat نیز استفاده می کند، شده است، زیرا مشخص نیست که آیا این سوء استفاده از خود بازی می آید یا EAC. در حال حاضر، اکانت ضد تقلب اداره پلیس، که اطلاعات مربوط به تقلب‌ها در بازی‌ها را جمع‌آوری می‌کند، به بازیکنان توصیه می‌کند از تمام بازی‌هایی که از EAC استفاده می‌کنند اجتناب کنند، و به بازیکنان پیشنهاد می‌کند در مسابقات سری جهانی، سیستم‌عامل خود را دوباره نصب کنند.

یکی از کاربران در X فهرستی از همه بازی های EAC در آنها استفاده می شود (برگرفته از وب سایت آن)، بنابراین بازیکنان می دانند که در حال حاضر از چه چیزی اجتناب کنند. لازم به ذکر است که لیست ارائه شده توسط EAC کامل نیست، زیرا Elden Ring (که فقط دیشب بازی می کردم) در آن گنجانده نشده است و می دانم که قطعا از EAC استفاده می کند.

Eurogamer برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این وضعیت با EA تماس گرفته است و اگر پاسخی شنیدیم به‌روزرسانی خواهیم کرد.

کارمندان Respawn شروع به کار کردند از اخراج کارکنان مطلع شد در پایان هفته گذشته، به ویژه تیم Apex Legends تحت تأثیر قرار گرفت. اخراج ها بخشی از EA 670 شغل را کاهش داد در فوریه توسط رئیس اندرو ویلسون.


منبع: https://www.eurogamer.net/apex-legends-tournament-hack-sparks-wider-worries-on-safety-of-easy-anti-cheat?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *