راننده کامیون ستاره – چه کسی به یک منظره کوهستانی نیاز دارد وقتی کل فضا را دارید؟

نگاه کنید، من مطمئناً خودم را یک آدم حمل‌ونقل نمی‌دانم – حتی مطمئن نیستم که بتوانم تفاوت بین کاربراتور و کاربونارا را تشخیص دهم – اما دوست دارم کامیون. American Truck Simulator مدت‌هاست که معادل یکی از آن برنامه‌های تمرکز حواس است که به آرامی در تاریکی شب به شما مزخرفات تداعی‌کننده را زمزمه می‌کنند. دنیایی از ریتم ها و تکرارهای یکنواخت فریبنده که در برابر موسیقی متن آرامش بخش پهپادهای موتوری و کلیک های نشانگر تنظیم شده است. و برای چشم ها، عظمت طبیعت: دریاچه ها، کوه ها، جنگل ها (یا حداقل یک فاکس به اندازه کافی مناسب از آنها)، که از شانه های سخت تا آسمان گسترده است. پس تصور کنید خوشحالم وقتی با Star Trucker برخورد کردم – آن همه آرامش و گسترده ترین چشم انداز طبیعی از همه: فضا!

معمولاً، این مقایسه‌های X و Y کمی پیش پا افتاده به نظر می‌رسند، اما در مورد Star Trucker – بر اساس شواهدی که به تازگی منتشر شده است. نسخه ی نمایشی Steam Next Festحداقل – برای یافتن توصیف مناسب‌تری نسبت به «شبیه‌ساز کامیون آمریکایی در فضا» تلاش خواهید کرد. این جابجایی محموله‌های بزرگ در مقیاس بین‌ستاره‌ای است، مجموعه‌ای باشکوه بین سوار شدن و رها کردن در برابر یک بوم در حال تغییر از سحابی‌های درخشان و جهان‌های پر از صفحه.

با این حال، با تمام طعم علمی تخیلی خود، Star Trucker همه چیز را به طرز شگفت‌آوری مستقیم اجرا می‌کند و فرضیه مضحک و مضحک خود را در ریزه کاری‌های دنیوی پایه‌گذاری می‌کند. که به این معنی نیست که شخصیتی ندارد – این آینده دوردستی از طریق مسیر ۶۶ است، با یک کشور همیشه حاضر و صدای غربی در رادیو شما، یک کشش بی وقفه جنوبی در CB شما، و آمریکنای عجیب و غریب به اندازه‌ای است که به خلاء بی‌پایان حسی آشنا از دور بدهد – اما چشمش محکم به جاده است، نه به ستاره‌ها.

در اینجا یک نمای کلی از حلقه کار باربری Star Trucker آورده شده است.در یوتیوب تماشا کنید

حلقه تحویل آن بسیار آشناست، جابه‌جایی کیهانی به کنار: سوخت‌گیری کنید، شغلی را انتخاب کنید – شاید یک حرکت یک‌جا یا مسافت طولانی – محموله‌تان را بارگیری کنید، سپس به روال قدیمی بروید، علائم را در امتداد بزرگراه‌ها ردیابی کنید، نگه دارید. نگاهی به ساعت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که تخریب اموال تا رسیدن به هدفتان به حداقل می رسد. فقط در اینجا، بزرگراه ها دارای مارپیچ های سر به فلک کشیده از موانع پیشرفته و چراغ های جاده ای هستند، خطرات شهاب سنگ های سرگردان و زباله های فضایی هستند، و اتصالات پورتال های پیچشی هستند که می توانند شما را بین سیستم ها با نوعی نمایش نور خیره کننده منجنیق کنند که جورج لوکاس را می سازد. مغرور

راستش را بخواهید، اگر تمام چیزی که Star Trucker باید ارائه می‌داد چند مناظر کهکشانی خیره‌کننده و حمل و نقل محموله‌های خوشایند ذن بود، کاملاً خوشحال می‌شدم – اما سازنده Monster and Monster، جنبه‌های سیم کارت را کمی فراتر می‌برد و در اختیار شما قرار می‌دهد. پاهای فضایی و چاک زدن در نوعی لایه مدیریت وسایل نقلیه لامسه و جالوپی. کابین شما یک رویای سخت‌افزاری آنالوگ است، نوعی فضای بازی ویدیویی که بلافاصله باعث می‌شود آرزو کنید آرزو کنید که آن را در VR احساس کنید. دکمه‌ها و سوئیچ‌ها و اهرم‌های فراوانی دارد – حتی یک رادیو CB که در آن می‌توانید با استفاده از درخت‌های مکالمه سبک RPG، از همه چیز با کامیون‌داران دیگر صحبت کنید – اما مفیدترین ابزار شما دو صفحه‌نمایش تک‌رنگ هستند که در کنار صندلی کاملاً و پر بالش قرار گرفته‌اند.


راننده کامیون ستاره – چه کسی به یک منظره کوهستانی نیاز دارد وقتی کل فضا را دارید؟


یک اسکرین شات از Star Trucker که کابین داخلی یک کامیون فضایی را نشان می‌دهد، با یک صندلی چرمی قرمز بسیار راحت.


اسکرین شات Star Trucker که انبار بار یک کامیون فضایی را نشان می‌دهد، با پله‌هایی که در دو طرف به قفل مرکزی هوا منتهی می‌شوند.


تصویری از Star Trucker که یک کامیون ثابت را در برابر یک سحابی ابری نشان می‌دهد، همانطور که از طریق کلاه ایمنی در طول پیاده‌روی فضایی مشاهده می‌شود.

از صندلی راننده گرفته تا اعماق فضا برای تعمیر سریع – فراموش کردن پوشیدن لباس فضایی توصیه نمی شود. | اعتبار تصویر: هیولا و هیولا / خشم خام / یوروگیمر

در اینجا، می‌توانید برای دید فضایی و آگاهی بهتر، از میان تعدادی دوربین خارجی مفید استفاده کنید، اما همچنین می‌توانید در زمان واقعی سلامت تعمیرات اساسی کامیون خود را بخوانید. سفر به سیستم‌های مختلف پشتیبانی از زندگی خود تخلیه انرژی ثابتی وارد می‌کند، به این معنی که هر از چند گاهی باید بلند شوید و پاهای خود را دراز کنید، پانل‌های باز را در نظر بگیرید و باتری‌ها را تعویض کنید تا مثلاً در یخبندان تا حد مرگ یخ نزنید. زمانی که سیستم تهویه مطبوع شما خراب می شود فضا را در آغوش بگیرید، یا زمانی که ژنراتور گرانشی شما از کار افتاد، به طور نامحسوس به سقف منجنیق بزنید. بعلاوه، زیاده روی کنید و ممکن است اکسیژن از سوراخ هایی که سوراخ ها نباید وجود داشته باشند عبور می کند، به این معنی که وقت آن است که لباس فضایی بپوشید، قفل هوا را بیرون بیاورید و شروع به وصله کردن همه چیز در حین کار باله کنید (یا بیشتر به احتمال زیاد، به طور نگران کننده) در حدود صفر گرم.

همه اینها کمی واقعیت دوست داشتنی را به کل موضوع اضافه می کند، اما اگر شکایتی داشته باشم، این است که نسخه ی نمایشی کمی به این نوع مشغله های بیرون از صندلی تکیه می کند، در حالی که من ترجیح می دهم هزینه های خود را صرف کنم. زمان در حال گشت و گذار در فضا به سمت آهنگ های غمگین کانتری است در حالی که زیبایی مهیج کیهان با تنبلی در کنار آن می چرخد. من گمان می کنم – من امیدوار هستم – این فقط به روشی است که نسخه ی نمایشی خود را با مجموعه ای از موارد آموزشی بارگذاری می کند، سپس، در یک قدم اشتباه، هر زمان که قضاوت ضعیف یا سردرگمی منجر به مرگ نابهنگام شما شود، نیاز به راه اندازی مجدد کامل دارد. اما همانطور که اوضاع پیش می‌آید، اندازه‌گیری اینکه این جنبه مدیریت خرد ممکن است چقدر مزاحم باشد، دشوار است.


اسکرین شات Star Trucker که نمای خارجی یک دکل فضایی را نشان می دهد که پیشرانش را شلیک می کند.


تصویری از Star Trucker که یکی از دو نمایشگر داشبورد را نشان می‌دهد، این یکی نمای خارجی را از دوربین داک نشان می‌دهد.

این ممکن است فقط حافظه عضلانی Elite Dangerous باشد، اما فقدان رانشگرهای عمودی در کامیون شما در نسخه آزمایشی می‌تواند انجام مانورهای دقیق‌تر را – مانند صف کشیدن به اسکله یا جمع‌آوری بار – آزاردهنده کند. | اعتبار تصویر: هیولا و هیولا / خشم خام / یوروگیمر

با این حال، فراتر از آن، نسخه ی نمایشی Star Trucker یک لذت است، و پیشنهادی از عمق واقعی در اینجا وجود دارد – در کمال تعجب، زمانی که می توانست به راحتی خود را به عنوان یک حیله سرگرم کننده و دور ریختنی قرار دهد و به جلو حرکت کند. می‌توانید مزه سیستم پیشرفت آن را بچشید، که فرصت‌های شغلی جدیدی را در درخت مهارت گسترده‌اش باز می‌کند (و آیا ربات‌های امنیتی ایستگاه پرش نشان می‌دهند که ممکن است تعداد بیشتری وجود داشته باشد. قاچاق راه هایی برای کشف؟) مغازه‌هایی وجود دارند که می‌توانید دستمزدتان را در آن خرج کنید – با فرض اینکه کاهش تنبیهی الزام‌آور قراردادی به دلیل بی‌احتیاطی شما را از قبل ورشکست نمی‌کند – حتی فروشندگانی که با خوشحالی به دکل فضای شما کمی بازسازی زیبایی می‌دهند. چیزهای امیدوارکننده‌ای است – نرم، فوق‌العاده جوی، و کاملاً در جایی بین یک چشمک حیله‌گر و یک چهره مستقیم – و من نمی‌توانم منتظر بمانم تا زمانی که بازی کامل اواخر امسال نمایش داده شود، آن را به درستی کنار بگذارم. American Truck Simulator ممکن است کوه داشته باشد، اما چه کسی به کوه نیاز دارد وقتی کل فضا را از پنجره بیرون آورده اید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/star-trucker-who-needs-a-mountain-vista-when-youve-got-the-whole-of-space?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *