راه‌اندازی مجدد Bungie's Marathon به عنوان بخشی از تغییر رهبری خلاق، کارگردان جدیدی دریافت می‌کند

بنا بر گزارش‌ها، Bungie در بحبوحه تغییر رهبری خلاقانه است که منجر به جایگزینی کارگردانان بازی توسط استودیو شده است. بازسازی PvP سری تیراندازی کلاسیک ماراتن دهه ۹۰جو زیگلر، کارگردان سابق بازی Valorant اکنون در این نقش تایید شده است.

کریستوفر بارت، طراح Bungie قبلاً پروژه را رهبری می کرد – که به عنوان یک “تیرانداز استخراج PvP علمی تخیلی” توصیف می شود – اما زمانی که گزارش هایی مبنی بر اینکه او دیگر در این نقش نیست منتشر شد، جو زیگلر در رسانه های اجتماعی به این موضوع پرداخت. تایید او حالا روی صندلی کارگردانی بازی نشسته بود.

زیگلر در پستی در توییتر/X نوشت: “در ۹ ماه گذشته من به عنوان کارگردان بازی روی Marathon کار کرده ام.” “ما هنوز در حال پخت هستیم، اما من هیجان زده هستم که با نزدیک شدن به ارائه آن به همه شما، اطلاعات بیشتری در مورد بازی با شما به اشتراک بگذارم.”


راه‌اندازی مجدد Bungie's Marathon به عنوان بخشی از تغییر رهبری خلاق، کارگردان جدیدی دریافت می‌کندماراتن – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PC


تریلر اعلامی راه اندازی مجدد ماراتن.

مطابق با منابع IGNانتصاب زیگلر بخشی از تغییر رهبر خلاق در Bungie است که در بحبوحه “اضطراب مداوم” پس از آن انجام می شود. اخراج سال گذشته در استودیو. این اخراج‌ها باعث شد ۱۰۰ کارمند Bungie شغل خود را از دست بدهند، چیزی که بعدها پیت پارسونز، رئیس Bungie آن را “روز غم انگیز” برای استودیو توصیف کرد – بیانیه‌ای که در آن زمان لحن ناشنوا خوانده می‌شد.

گفته می‌شود که این اخراج‌ها نتیجه کاهش تعداد بازیکنان Destiny 2، در کنار تعداد ناامیدکننده پیش‌سفارش برای گسترش The Final Shape امسال بوده است. مدت کوتاهی پس از تایید کاهش شغل در استودیو، Bungie اعلام کرد که این کار وجود دارد اکران The Final Shape را چهار ماه به تاخیر انداختدر حالی که Marathon – بازی بزرگ بعدی سرویس زنده استودیو – تا سال ۲۰۲۵ به تعویق افتاد.


منبع: https://www.eurogamer.net/bungies-marathon-reboot-gets-new-director-as-part-of-creative-leadership-shakeup?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *