World of Warcraft اکنون یک حالت مستقل با موضوع دزدان دریایی دارد

دزدان دریایی همه چیز را بهتر می‌کنند، بنابراین اگر اعلام بلیزارد مبنی بر اینکه World of Warcraft اکنون یک حالت مستقل نبرد رویال دارد، کافی نیست که هیجان‌انگیزتان را تکان دهد، پس چطور می‌شود: اسمش Plunderstorm است و همه چیز در مورد غنایم دزدی دریایی است.

Plunderstorm در کنار به روز رسانی محتوای ۱۰٫۲٫۶ World of Warcraft به عنوان رویدادی با زمان محدود و قابل دسترسی برای “چند هفته آینده” وارد می شود. تا ۶۰ بازیکن را می بیند – چه به صورت انفرادی و چه به صورت دو نفره با یک دوست – در حال جست و جوی ارتفاعات آراتی برای یافتن توانایی ها، ارتقاء و غارت هستند تا آخرین دزد دریایی در هر مسابقه ۱۰-۱۵ دقیقه ای باشند.

بلیزارد در توضیح خود توضیح می‌دهد: «هنگامی که صندوقچه‌های گنج را غارت می‌کنید و دشمنان را شکست می‌دهید، جادوها، توانایی‌ها و ارتقاهای غارت‌پذیر را کشف کنید. پست اعلامیه. پس از برداشتن، جادوها و توانایی‌ها به‌طور خودکار به نوار اکشن شما اضافه می‌شوند، با دو اسلات برای مهارت‌های تهاجمی و دو اسلات برای ابزارهایی مانند جهش، افزایش سرعت، و کنترل جمعیت. برخی از توانایی‌ها بیشتر مبتنی بر عمل هستند و نیاز به موقعیت‌یابی خوب دارند. و هدف گیری بازیکن.”


World of Warcraft اکنون یک حالت مستقل با موضوع دزدان دریایی داردتریلر راه اندازی Plunderstorm | World of Warcraft


تریلر پرتاب World of Warcraft: Plunderstorm.

و اگر زنگی به صدا در آید، طرفداران متوجه شده‌اند که صدای Plunderstorm بسیار شبیه به بازی بتل رویال مبتنی بر جادوی منقرض شده Spellbreak توسط توسعه دهنده Proletariat – یک استودیو است. بلیزارد در سال ۲۰۲۲ خریداری شد برای کار بر روی World of Warcraft.

با پیشروی در مسیرهای پاداش Plunderstorm، می‌توانید قفل قفل طوطی Plunderlord، Bubbles the crab pet، لوازم آرایشی swashbuckling، ۷۵۰ Trader's Tender از “Keg Leg's Crew” را برای استفاده در Trading Post و غیره باز کنید. جوایز، پس از به دست آوردن، می‌توانند در World of Warcraft Modern و Classic استفاده شوند.

حالت مستقل Plunderstorm از طریق منوی بازی World of Warcraft قابل دسترسی است و بازیکنان برای شرکت باید یک شخصیت جدید ایجاد کنند. نیازی به بسط نیست، اما برای بازی به اشتراک WoW نیاز است.

بعدی برای World of Warcraft، الحاقیه جدید آن The War Within است که در اواخر سال جاری، بازی Worldsoul Saga چند قسمتی را آغاز خواهد کرد. کریس متزن کهنه سرباز کولاک The War Within را در جریان BlizzCon 2023 فاش کردبه عنوان بخشی از یک اعلامیه بزرگ که شامل جزئیاتی در مورد دو بسط WoW پس از آن بود: Midnight و The Last Titan.


منبع: https://www.eurogamer.net/world-of-warcraft-now-has-a-standalone-pirate-themed-battle-royale-mode?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *