راهنمای خرید بهترین اسپیکر هارمن کاردن

اسپیکر هارمن کاردن Citation 200 در فهرست بهترین اسپیکرهای هارمن کاردن قطعاً جایگاهی ازآنِ خود می‌کند؛ زیرا پشتیبانی از فرامین صوتی در این محصول شکیل و زیبا گنجانده شده است. بدنه پارچه‌ای ظاهر آن را برای استفاده در خانه بین سایر لوازم خانگی مناسب می‌کند.

به‌گفته‌ی هارمن کاردن، این پارچه پشمی اسپیکر دربرابر جذب گردوغبار حالت دافعه و ویژگی پیشگیرندگی شعله‌های آتش را دارد و به‌لطف پوشش خاصش، تمیزکردن آن کار سختی نیست. همچنین، طراحی یکپارچه آن باعث دریافت گواهی IPX4 و مقاومت دربرابر پاشش آب شده است.

اسپیکر Citation 200 یک توئیتر ۲۵ میلی‌متری و یک ووفر ۱۲۰ میلی‌متری دارد که حجم صدای با کیفیت و شفافیت مطلوب را ارائه می‌کند. این درایورها با دو میکروفون داخلی همراه می‌شوند تا برای ایجاد مکالمه و استفاده از کاربردی‌ ترین فرمان‌ های صوتی به یاری کاربر بیایند تا به‌راحتی گوگل اسیستنت پیش‌فرض اسپیکر را فراخوانی کنند..

روی اسپیکر Citation 200 یک درگاه USB-C قرار دارد و علاوه‌بر امکان استفاده از آن در حالت اتصال مستقیم به برق شهری با وجود باتری می‌توان روی حمل آن نیز حساب باز کرد. مزیت رقابتی این اسپیکر امکان اتصال بین دستگاه دربستر وای‌فای است که به کاربر اجازه می‌دهد تا هم‌زمان چندین اسپیکر را در خانه کنترل و مدیریت کند.

جمع‌بندی

بهترین اسپیکر هارمن کاردن را می‌توان براساس معیارها و بودجه‌ مدنظرتان با تضمین کیفیت و شفافیت صدا تهیه کنید. دقت کنید که این اسپیکرها بیشتر برای گوش‌کردن و لذت‌بردن از موسیقی کاربرد دارند؛ زیرا در تفکیک و شفافیت صدا بهتر از مجموعه اسپیکرهای Partybox برند جی بی ال عمل می‌کنند؛ بنابراین، اگر حجم صدا برای شما ارجحیت دارد، بهتر است با‌توجه به قیمت اسپیکر JBL سراغ مدل‌های مختلف پارتی‌باکس بروید.


منبع: https://www.zoomit.ir/buying-guide/416565-best-harman-kardon-bluetooth-speakers/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *