ردیاب تناسب اندام جدید سامسونگ بسیار داغ به نظر می رسد

به نظر می رسد سامسونگ در آستانه رونمایی از یک پوشیدنی جدید گلکسی فیت است که برای کسانی که سامسونگ و اکوسیستم آن را موظف به پیگیری سلامت و تندرستی خود می کنند هیجان انگیز باشد. به نام گلکسی فیت ۳مطالب تبلیغاتی لو رفته سخت افزار بسیار به روز را نشان می دهد، بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم.

با تشکر از @evleaks، هیچ کمبودی در مواد دیده نمی شود. ما می‌توانیم پوشیدنی‌ها را از همه زوایا ببینیم، به‌علاوه ایده‌های خوبی برای همه نرم‌افزارها و ویژگی‌های ردیابی به دست آوریم. برای روشن بودن، گلکسی فیت ۳ یک ساعت هوشمند نیست، بلکه فقط یک ردیاب سلامتی است که به نظر می رسد از اعلان پشتیبانی می کند.

ردیاب تناسب اندام جدید سامسونگ بسیار داغ به نظر می رسد

ارتقاء صفحه نمایش AMOLED است که ۴۰ میلی متر (۱٫۶ اینچ) دارد که بسیار بزرگتر از اندازه صفحه نمایش ۲۷٫۸ میلی متری Fit 2 است. سایر مشخصات شامل قاب بدنه آلومینیومی، ۵ATM + IP68، تشخیص سقوط، ۱۳ روز باتری، ردیابی خواب، ردیابی ورزش، به علاوه سنسور ضربان قلب نوری است. آنچه این دستگاه فاقد آن است نیز مهم است. خبری از NFC، پرداخت تلفن همراه، برنامه شخص ثالث، نوار قلب، GPS، اعلان ریتم نامنظم قلب، بلندگو و فشار خون نیست. این واقعاً فقط یک ردیاب سلامتی و تناسب اندام است، اما حتی ردیابی سلامت نیز تا حدودی محدود به نظر می رسد.

وقتی اطلاعات بیشتری از جمله در دسترس بودن و قیمت‌ها کسب کنیم، شما را به‌روزرسانی می‌کنیم. در عین حال، ما بسیار هیجان زده ایم که “به نظر می رسد شبیه اپل واچ!” نظرات. *چرخش چشم*

// @evleaks


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/31/galaxy-fit-3-leaked-in-full-with-upgraded-hardware-design/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *