بهترین پیشنهادهای تلویزیونی Super Bowl 2024 که توانستیم پیدا کنیم

سوپر بول LVIII درست در گوشه و کنار است، به این معنی که زمان خوبی برای خرید تلویزیون است. برای کمک به کسانی که به دنبال یک مجموعه جدید هستند، ما بهترین پیشنهادهای تلویزیونی Super Bowl 2024 را که می‌توانیم از آنها پیدا کنیم، گردآوری کرده‌ایم. آمازون، بهترین خرید و سایر خرده فروشان بیشتر تخفیف‌ها ناشی از چرخه قیمت‌گذاری طبیعی بازار تلویزیون است تا فروش ویژه Super Bowl، زیرا بیشتر مجموعه‌ها در بهار عرضه می‌شوند و به تدریج قیمتشان کاهش می‌یابد تا اینکه در سال بعد تولیدشان متوقف شود. این اتفاق در حال حاضر دوباره تکرار می‌شود، و بعد از اینکه چندین سازنده تلویزیون از خط تولید ۲۰۲۴ خود رونمایی کردند در طول CES در ماه گذشته، تلویزیون‌های سال گذشته احتمالاً با نزدیک شدن سال بیشتر سقوط خواهند کرد.

با این حال، اگر می خواهید یک مرکز اتاق نشیمن جدید به موقع برای تماشای بازی سان فرانسیسکو ۴۹ers در مقابل کانزاس سیتی چیفز ببینید، تعدادی از تلویزیون های شناخته شده به پایین ترین سطح خود در طول فصل خرید تعطیلات بازگشته اند، از جمله ۵۵ تلویزیون. -، مجموعه های ۶۵ و ۷۷ اینچی از سامسونگ، TCL و هایسنس. در حالی که ما معمولاً تلویزیون‌ها را در Engadget بررسی نمی‌کنیم، نظرات سایر حرفه‌ای‌هایی را که به آنها اعتماد داریم بررسی کرده‌ایم و تاریخچه قیمت‌ها را مجدداً بررسی کرده‌ایم تا مطمئن شویم که یک معامله خوب دریافت می‌کنید.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-best-super-bowl-2024-tv-deals-we-could-find-164515222.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-best-super-bowl-2024-tv-deals-we-could-find-164515222.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *