رفع فوری Baldur’s Gate 3 باعث می شود که Minthara کمی تمایل بیشتری به دنبال کردن مهمانی داشته باشد

لاریان یکی دیگر از رفع‌افزایش Baldur’s Gate 3 را در رایانه‌های شخصی، PS5 و Mac منتشر کرده است. انتظار می رود که در تاریخ بعدی برای Xbox عرضه شود.

این رفع فوری چندین باگ و ویژگی‌های عجیب و غریب را که هنوز در Baldur’s Gate 3 باقی مانده‌اند را هدف قرار می‌دهد. این شامل اصلاحی برای مشکلات باندینگ و سایه‌زن در سینماتیک است و در آن زمان‌هایی که شخصیت‌ها ادعا می‌کردند آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند با شما صحبت کنند. لاریان توضیح داد: «دروغ می‌گفتند.

در همین حال، مینتارا دیگر نباید از همراهی با مهمانی در اعمال ۲ و ۳ امتناع کند. به قول خود سازنده: “شما باید او را در حال حاضر تمایل بیشتری برای قرار گرفتن در صف پیدا کنید – حداقل از نظر ادامه دادن. او هنوز چیزی شبیه به این است. یک روح آزاد.”

دروازه Baldur’s 3 برای آدمک‌ها: اصول اولیه برای هر چیزی که باید بدانید (اما می‌ترسیدید بپرسید).در یوتیوب تماشا کنید

این رفع فوری همچنین شاهد انتشار کامل پچ ۶ برای ماجراجویان Baldur’s Gate 3 است که در مک بازی می کنند. این همان بوسیدن استدر صورتی که فراموش کرده بودید، پس ول کنید.

می‌توانید یادداشت‌های کامل مربوط به Hotfix #20 را در زیر بخوانید:

رفع

  • برای اطمینان از اینکه وقتی یک بازی ذخیره بارگذاری نشد، به منوی اصلی بازگردانده می‌شوید، چند حفاظت از خرابی را معرفی کرد.
  • برخی از مشکلاتی که باعث می‌شد پخش‌کننده دوم روی صفحه تقسیم شده به مدت ۳۰ ثانیه صفحه سیاه داشته باشد، برطرف شد.
  • اگر کاراکتر متفاوتی با شخصیتی که معامله را آغاز کرده بود انتخاب کنید، اشکالی را برطرف کرد که مانع از باز کردن ظروف (مانند Camp Supply Sack) در حین معامله می‌شد. این همچنین یک سوء استفاده پولی ابلهانه را برطرف کرد.
  • رفع اشکالی که باعث می شد محیط هرگز نوبت خود را نگیرد و مانع از پیشرفت مبارزه شود.
  • اگر پس از شکست دادن کازادور هنوز چند خفاش باقی مانده بود، مشکلی را برطرف کرد که باعث شد در نبرد گیر کنید.
  • یک باگ بی‌نهایت لوت را برطرف کرد.
  • رفع اشکالی که باعث می‌شد گفتگوی جرم برای ورود غیرقانونی در کنار Steel Watch Foundry اسپم شود.
  • برخی از مشکلات باندینگ و سایه زن در سینماتیک که باعث ایجاد مصنوعات VFX روی چهره ها در زوایای خاص می شد، رفع شد.
  • گاهی اوقات مینتارا از طرف در قانون ۲ یا قانون ۳ پیروی نمی کند.
  • زمانی که شما به Last Light در Act 2 می رسیدید، هالسین به موقعیت خود حرکت نمی کرد
  • مشکلی را برطرف کرد که در آن Minthara پس از اسکورت از Moonrise Towers مهمانی را ترک نمی کرد.
  • مشکلی که باعث می‌شد شخصیت‌ها به شما بگویند آنقدر مشغول هستند که نمی‌توانند با شما صحبت کنند، زمانی که می‌خواهید با آنها صحبت کنید، برطرف شد. دروغ می گفتند.
  • تکسچرهای برگه از دست رفته در Trade UI رفع شد.
  • هنگام مبادله با معامله گران، برگه های فیلتر را برای معامله گران مخفی کنید، اینها در به روز رسانی آینده در انتظار آزمایش های بیشتر مجدداً معرفی خواهند شد.
  • خرابی احتمالی هنگام بارگیری سینماتیک پیچیده برطرف شد.

توسعه‌دهنده نوشت: «ما به کار روی اصلاح‌ها و وصله‌های بیشتر ادامه می‌دهیم، اما در عین حال، از شما برای حمایت از ما و بازی Baldur’s Gate 3 متشکریم.

هفته گذشته لاریان اعلام کرد Baldur’s Gate 3 پشتیبانی رسمی ماد را دریافت خواهد کرد پایین خط، از جمله پشتیبانی چند پلت فرم برای کنسول.

مدیر انتشارات لاریان، مایکل دوز، برنامه‌های این پشتیبانی رسمی را «قوی» توصیف کرد، اما هنوز تاریخ دقیقی را برای زمان ورود آن اعلام نکرد – غیر از اینکه گفته بود برای زمانی در سال جاری برنامه‌ریزی شده بود.

استودیو متعاقباً مجبور شد از اعضای جامعه خود بخواهد از ارسال تهدید برای توسعه دهندگان خودداری کنید.

مدیر انتشارات Michael Douse در اوایل این هفته گفت: “از نویسندگان مد، تیم های پشتیبانی، انجمن یا توسعه دهندگان عصبانی نشوید. تمرکز ما این است که بازی را وصله کنیم در حالی که روی پشتیبانی از مودهای آینده کار می کنیم.” من درک می کنم که چرا ناامید کننده است، بنابراین کاری که همه ما باید انجام دهیم این است که روی آینده تمرکز کنیم.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-hotfix-makes-minthara-a-little-more-willing-to-follow-the-party?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *