فیلم Helldivers 2 شخصی را نشان می‌دهد که قبلاً از یک مکانیک قابل پخش استفاده می‌کند

فیلم‌های گیم‌پلی Helldivers 2 ابزارهای قابل بازی درون بازی را نشان می‌دهد – چیزی که در حال حاضر در نسخه عمومی بازی در دسترس کاربران نیست.

ما قبلاً می‌دانستیم که اینها در راه هستند – تریلر بازی Report for Duty (در زیر) دارای ویژگی‌های مکانیکی با عنوان “به زودی پس از عرضه می‌شوند”، به‌علاوه اولین بازی دارای مکانیک‌ها بود.

اما حالا که مشکلات سرور به دلیل محبوبیت بازی مرتب شده استبه نظر می رسد توسعه دهنده Arrowhead Studios بالاخره به سمت پیشرفت های جالب تر حرکت می کند.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PCدر یوتیوب تماشا کنید

فیلمی از مکانیک های قابل پخش در پست شده است reddit، به اشتراک گذاشته شده توسط کاربر fozzye18. یک بازیکن را نشان می دهد که به پشت یک وسیله نقلیه بزرگ می پرد و جهنم را از محیط اطراف خارج می کند.

Fozzye18 در یک نظر اضافه کرد که این مربوط به یک بازی تصادفی است، که در آن بازیکن دیگر به سلاح‌های جدید از جمله یک RPG انرژی، یک “شهاب سنگی که مانند هسته‌ای برخورد می‌کند” و گروهی از Helldivers که می‌توانید با آنها تماس بگیرید، دسترسی داشت.

مکانیک… لذت ببرید
توسطin/fozzye18 که درHelldivers

مشخص نیست که این بازیکن تصادفی چه کسی بوده است، اگرچه مفسران گمان می‌کنند که ممکن است یکی از اعضای تیم توسعه باشد که برای آزمایش ویژگی‌ها به داخل می‌پرد. از این گذشته، Arrowhead یک استاد سیاه چال دارد که به صورت بلادرنگ به بازیکنان پاسخ می دهد.

fozzye18 می‌گوید: «او فقط همه چیزهایی را که از فایل‌هایی که داشت بیرون می‌کشید به من نشان می‌داد، بنابراین مطمئن نیستم که او یک هکر بود یا یک برنامه‌نویس، اما به نظر می‌رسید که بسیار هیجان‌زده بود که به ما نشان دهد. “تا زمانی که بازی من پس از بارگیری همه چیز خراب شد و پس از آن نتوانستم نام کاربری او را دوباره پیدا کنم.”

همچنین مکانیزم دیگری در این فیلم وجود دارد که نظر دهنده VegetableWater4099 بیان می کند که یک EXO 48 است در حالی که مکانیزم نشان داده شده در تریلر یک EXO 44 است. شاید این نشان دهد که چندین دستگاه برای استفاده در دسترس خواهد بود.

Helldivers 2 بزرگترین راه اندازی استیم پلی استیشن است و در حال حاضر دارای اوج بازیکن همزمان ۴۵۸۷۰۹ بازیکن است SteamDB.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-footage-shows-someone-using-a-playable-mech?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *