رقیب ChatGPT آنتروپیک، کلود، اکنون می تواند ۱۵۰۰۰۰ کلمه را در یک اعلان تجزیه و تحلیل کند.

رقیب OpenAI Anthropic راه اندازی شد کلود ۲٫۱ امروز آخرین نسخه از رقیب ChatGPT پنجره زمینه خود را به ۲۰۰۰۰۰ توکن افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که کل هومر را بچسبانید. اودیسه برای تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی (توکن‌ها تکه‌هایی از متن هستند که برای سازمان‌دهی اطلاعات استفاده می‌کند، و یک پنجره زمینه محدودیت تعیین شده نشانه‌هایی است که می‌تواند در یک درخواست تجزیه کند.) این شرکت گفت نسخه ۲٫۱ همچنین میزان توهم کلود را به نصف کاهش می‌دهد که منجر به پاسخ‌های اشتباه کمتری می‌شود (مانند پاسخ‌های اشتباه). وکیل ChatGPT بیش از حد اعتماد کرد). به طور تصادفی یا نه، این به روز رسانی زمانی ارائه می شود که دنیای فناوری رقیب آنتروپیک را تماشا می کند OpenAI در حال نزول به حالت هیاهو.

این شرکت می گوید که پنجره زمینه ۲۰۰K توکن کلود ۲٫۱ به کاربران اجازه می دهد تا کل پایگاه های کد، مقالات دانشگاهی، صورت های مالی یا آثار ادبی طولانی را آپلود کنند. (Anthropic می گوید ۲۰۰,۰۰۰ توکن تقریباً به ۱۵۰,۰۰۰ کلمه یا بیش از ۵۰۰ صفحه مطلب ترجمه می شود.) پس از بارگذاری مطالب، ربات چت می تواند خلاصه هایی را ارائه دهد، به سؤالات خاصی در مورد محتوای آن پاسخ دهد، چندین سند را با هم مقایسه یا مقایسه کند یا الگوهایی را تشخیص دهد که ممکن است برای انسان ها کار سخت تری داشته باشد. دیدن

این شرکت در یک پست بلاگ اعلامی نوشت: «پردازش یک پیام با طول ۲۰۰K یک شاهکار پیچیده و اول یک صنعت است. “در حالی که ما هیجان زده ایم که این قابلیت جدید قدرتمند را به دست کاربران خود برسانیم، وظایفی که معمولاً برای انجام آنها به ساعت ها تلاش انسانی نیاز دارد، ممکن است چند دقیقه طول بکشد. ما انتظار داریم با پیشرفت فناوری، تاخیر به میزان قابل توجهی کاهش یابد.”

Anthropic هشدار می دهد که تجزیه و تحلیل و پاسخ دادن به ورودی های بسیار طولانی ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا ربات هوش مصنوعی تکمیل شود – به طور قابل توجهی بیشتر از ثانیه هایی که معمولاً باید منتظر پرس و جوهای ساده تر باشیم. این شرکت نوشت: “ما انتظار داریم که تاخیر به طور قابل توجهی با پیشرفت فناوری کاهش یابد.”

توهم یا اطلاعات نادرست با اطمینان، هنوز در این نسل از چت ربات های هوش مصنوعی رایج هستند. با این حال، آنتروپیک می‌گوید که کلود ۲٫۱ میزان توهم او را به نصف کاهش داده است کلود ۲٫۰. این شرکت برخی از پیشرفت‌ها را به توانایی بهبود یافته در جداسازی ادعاهای نادرست از پذیرش عدم قطعیت نسبت می‌دهد، و باعث می‌شود که Claude 2.1 تقریباً دو برابر بیشتر احتمال دهد که به جای ارائه پاسخ اشتباه، پاسخی نمی‌داند.

Anthropic می گوید Claude 2.1 همچنین در اسناد بسیار طولانی ۳۰ درصد خطاهای کمتری مرتکب می شود. علاوه بر این، در هنگام استفاده از پنجره‌های زمینه قوی‌تر، نرخ سه تا چهار برابر پایین‌تر از «به‌اشتباه نتیجه‌گیری یک سند از یک ادعای خاص پشتیبانی می‌کند».

ربات به روز شده چند امتیاز ویژه برای توسعه دهندگان نیز اضافه می کند. یک کنسول Workbench جدید به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که دستورات را “در یک تجربه به سبک زمین بازی” اصلاح کنند و به تنظیمات مدل جدید برای بهینه سازی رفتار کلود دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، به کاربران اجازه می‌دهد تا چندین فرمان را آزمایش کنند و روی پایگاه کد Claude ضربه بزنند تا قطعه‌هایی برای SDK تولید کنند. یکی دیگر از ویژگی‌های جدید بتا توسعه‌دهنده، «استفاده از ابزار»، به کلود اجازه می‌دهد «با فرآیندها، محصولات و APIهای موجود کاربران یکپارچه شود». این شرکت مثال‌هایی مانند استفاده از ماشین‌حساب برای معادلات پیچیده، ترجمه زبان ساده به تماس‌های API ساختاریافته، استفاده از API جستجوی وب، بهره‌برداری از APIهای خصوصی مشتریان یا اتصال به مجموعه داده‌های محصول را ذکر می‌کند. این شرکت هشدار می دهد که ویژگی استفاده از ابزار در مراحل اولیه توسعه است و از مشتریان می خواهد بازخورد خود را ارسال کنند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/anthropics-chatgpt-rival-claude-can-now-analyze-150000-words-in-one-prompt-201033756.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/anthropics-chatgpt-rival-claude-can-now-analyze-150000-words-in-one-prompt-201033756.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *