رندرهای جدید باکیفیتی از پیکسل ۸a در تمام رنگ‌ها فاش شد

هفته گذشته، رندرهایی از پیکسل ۸a منتشر شده بود که گوشی مقرون‌به‌صرفه گوگل را در چهار رنگ کرم، سبز، آبی و مشکی نشان می‌دادند. حالا چند رندر جدید دیگر از این دستگاه منتشر شده است.

رندرهای جدید پیکسل ۸‌a به‌خودی خود حاوی اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه نیستند، اما زیبایی این دستگاه را نشان می‌دهند. نسخه‌های آبی و سبزرنگ گوشی گوگل به‌ویژه بسیار شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسند. همچنین در تصاویر ادامه مطلب، می‌توانید نسخه آبی‌رنگ این دستگاه را در قاب Bay Silicon مشاهده کنید که نسخه آبی پیکسل ۸ پرو نیز با این قاب عرضه شده بود.

رندرهای پیکسل ۸a

بنابراین اگر این رنگ را دوست دارید و به‌دنبال گوشی ارزان‌تر از پیکسل‌ ۸ پرو هستید، به‌نظر می‌رسد پیکسل ۸a که امسال معرفی خواهد شد، گزینه مدنظر شما خواهد بود.

انتظار می‌رود پیکسل ۸a در ماه مه (اردیبهشت‌) در کنفرانس Google I/O معرفی و اندکی پس از آن نیز روانه بازار شود. کنفرانس گوگل در قالب یک رویداد دو روزه، ۱۴ و ۱۵ می (۲۵ و ۲۶ اردیبهشت) امسال برگزار خواهد شد.

احتمالاً در این رویداد، علاوه‌بر پیکسل ۸a شاهد معرفی قابلیت‌های هوش مصنوعی زیادی از سوی غول موتور جستجو باشیم. بااین‌حال، نمی‌توان انتظار داشت که سری پیکسل ۹ یا پیکسل فولد ۲ و پیکسل تبلت ۲ در این رویداد معرفی شوند.

پیکسل ۳a اولین دستگاه از گوشی‌های سری a گوگل بود که نسخه معمولی آن در سال ۲۰۱۹ با قیمت ۳۲۹ دلار و نسخه XL با قیمت ۳۷۹ دلار عرضه شدند. در طول چند سال گذشته، گوشی‌های این سری شاهد افزایش قیمت بوده‌اند که آخرین مورد در سال گذشته با پیکسل ۷a رخ داد که ۴۹۹ دلار قیمت دارد. اکنون انتظار می‌رود که پیکسل ۸a با همان برچسب قیمت ۴۹۹ دلاری روانه بازار شود که با این شرایط، به یکی از بهترین گوشی‌های زیر ۵۰۰ دلار بازار تبدیل می‌شود.


منبع: https://digiato.com/mobile/google-pixel-8a-leak-high-res-renders

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *