رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، مشخصات اصلی آن قبل از عرضه رسمی به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

رنگ‌های سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ، مشخصات اصلی آن قبل از عرضه رسمی به صورت آنلاین به بیرون درز کرد

در اتفاقی که قرار است یکی از رویدادهای فناوری بزرگ سال ۲۰۲۴ باشد، سامسونگ خود را برای عرضه سری گلکسی اس ۲۴ در ژانویه آماده می کند. در حالی که غول فناوری کره جنوبی برای رونمایی از گلکسی اس ۲۴، گلکسی اس ۲۴ پلاس و گلکسی اس ۲۴ اولترا آماده می شود، شایعات زیادی در فضای مجازی منتشر شده است که تنوع رنگ، پیکربندی رم و ظرفیت ذخیره سازی گوشی ها را روشن می کند.

بر اساس اطلاعاتی که توسط Revegnus به اشتراک گذاشته شده است، انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴ اولترا و گلکسی اس ۲۴ پلاس با یک گزینه رم ۱۲ گیگابایتی عرضه شوند. مدل اولی ممکن است دارای حافظه داخلی چشمگیر ۵۱۲ گیگابایتی باشد، در حالی که مدل Ultra می تواند با یک گزینه ذخیره سازی گسترده ۱ ترابایتی مرزها را پشت سر بگذارد.

Revegnus همچنین فاش کرد که گلکسی S24 در نسخه های ذخیره سازی ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت آماده است. در همین حال، شایعه شده است که گلکسی اس ۲۴ پلاس در پیکربندی های ذخیره سازی ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت در دسترس خواهد بود.

گلکسی اس ۲۴ اولترا سه گزینه ذخیره سازی را ارائه می دهد: ۱۲ گیگابایت + ۲۵۶ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت + ۵۱۲ گیگابایت و یک نوع ذخیره سازی قابل توجه ۱۲ گیگابایت رم + ۱ ترابایت. انتظار می رود هر سه مدل در پالت رنگی شامل مشکی، خاکستری، بنفش و زرد عرضه شوند.

اوان بلاس، یکی دیگر از مشاوران معتبر دیگر، اشاره کرد که گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز ممکن است در رنگ‌های انحصاری نقره‌ای، قهوه‌ای روشن و سبز عرضه شود که احتمالاً فقط از طریق خرید آنلاین در پلتفرم سامسونگ در دسترس است.

در حالی که سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی اس ۲۴ را به طور رسمی تایید نکرده است، اما افشای اطلاعات اخیر حاکی از رونمایی احتمالی آن در ۱۷ ژانویه است. شایعه شده است که این دستگاه ها از پردازنده جدید کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با هسته های گرافیکی و پردازنده مرکزی اورکلاک شده بهره می برند. با این حال، در برخی بازارهای جهانی، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس ممکن است با چیپست اگزینوس کار کنند.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۲۴ اولترا با قاب‌های تیتانیومی و برای نشان دادن نفوذ سامسونگ به فناوری هوش مصنوعی مولد متمایز باشد. علاوه بر این، احتمالاً از فناوری باتری EV پیشگامانه استفاده می کند که هدف آن افزایش عمر باتری کلی است و آن را به اولین تلفن هوش مصنوعی تولیدی این شرکت تبدیل می کند.

همانطور که انتظارات همچنان ادامه دارد، علاقه مندان به فناوری مشتاقانه منتظر عرضه رسمی هستند تا شاهد ویژگی ها و پیشرفت های نوآورانه در سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ باشند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/samsung-galaxy-s24-series-colours-major-specs-leak-online-ahead-of-official-launch-13521492.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *