روند ویروسی TikTok به عینک های هوشمند کمک می کند تا پس از فاجعه عینک گوگل بهبود یابند

روند ویروسی TikTok به عینک های هوشمند کمک می کند تا پس از فاجعه عینک گوگل بهبود یابند
عکس از Tracey Truly / Digital Trends

عینک های هوشمند از روزگار گوگل گلس شهرت بدی داشته اند. علیرغم تکرارها در این فناوری، درک عمومی تغییر چندانی نکرده است، و این باعث شده است که عینک هوشمند به هیچ وجه برداشتن آن را دشوار کند.

این ممکن است در نهایت تغییر کند. جدید عینک هوشمند Ray-Ban Meta از رونق ویروسی در TikTok برخوردار بوده‌اند که منجر به صدها میلیون بازدید در برخی ویدیوها شده است. ژول استبلد اخیراً در توئیتی درباره این پدیده، چهار نمونه را برجسته کرده است. این فقط یک نمونه کوچک از تعداد زیادی ویدیو است که عینک هوشمند متا را در این سبک نشان می دهد.

یک روند با عینک هوشمند Ray Ban Meta در دو هفته گذشته در TikTok در حال انجام است. یک ویدیو ۱۲۳ میلیون بازدید دارد — بسیاری دیگر میلیون ها بازدید دارند

مشخص نیست که آیا این اتفاق به طور ارگانیک در میان افرادی که دنبال کنندگان زیادی دارند، پس از دیوانه شدن ویدیوی یک نفر رخ داده است یا اینکه… pic.twitter.com/uWeemszkuK

— ژول ترپاک (@julesterpak) 17 دسامبر ۲۰۲۳

ستاره TikTok @kikakim بیش از ۱۵ میلیون قلب با همگام سازی لب با نسخه سریع ترانه جونگ کوک به دست آورد. سه بعدی. این روند یک ماه پیش با یک پست از شروع شد @kakeguson با توجه به کسب بیش از ۸۶ میلیون بازدید و ۱۰ میلیون لایک میم خود را بشناسید.

@kakeguson

می خواهم آن را در حرکت به صورت سه بعدی ببینم (ray ban x meta glasses slay) ray ban meta

♬ من اصلی هستم – W&K

این ویدئو، یک آهنگ و رقص ساده که در آینه حمام ضبط شده است، الهام بخش هجوم ناگهانی ویدیوهای مشابه بود. شما می توانید صدها نفر را ببینید که عینک های هوشمند Ray-Ban Meta Smart خود را نشان می دهند و عینک اسنپو همچنین چند تلاش خلاقانه بدون عینک وب سایت TikTok.

فرمول اصلی برای ایجاد یک ویدیوی مشابه، همگام سازی لب با یک آهنگ جذاب در حین واژگونی با عینک هوشمند Ray-Ban Meta، گرفتن سلفی با تلفن یا استفاده از اشیاء بازتابنده در نزدیکی برای علاقه بصری است. روندها می آیند و می روند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که با عینک هوشمند شهرت پیدا کنید.

بسیاری از عینک های هوشمند دارای نمایشگرهایی برای تماشای فیلم هستنددر حالی که دیگران هستند فقط صوتی، مانند فریم های اکو آمازون. اما کلید این ویدیوهای ویروسی با عینک هوشمند Ray-Ban Meta، ویدیوی هندزفری است. علی‌رغم محدودیت‌های اندازه، عینک هوشمند Ray-Ban Meta عکس‌ها و ویدیوهای باکیفیت با رنگ‌های زنده و جزئیات واضح برای TikTok یا اینستاگرام می‌گیرد. دوربین کوچک در گوشه سمت چپ بالای قاب تعبیه شده است و به اندازه ای ظریف است که متوجه آن نمی شوید.

محتوا و اصالت با انبوهی از شانس، مهمترین چیز است، اما راحتی یک دوربین پوشیدنی مانند دوربین عینک هوشمند Ray-Ban Meta گرفتن یک دیدگاه شخصی تر را آسان می کند. همانطور که ترپاک به درستی اشاره می کند، ویدیوها ممکن است بخشی از کمپین هدفمند متا باشند. اما از برخی جهات، واقعاً مهم نیست. این خود فناوری است که علاقه مردم را به این ویدیوهای ویروسی برانگیخته است.

با یک دوربین پوشیدنی، این فرصت را دارید که بدون چشم انداز اول شخص عکس بگیرید بستن بر روی پایه دوربین GoPro. محبوب‌ترین پست‌ها از آینه‌ها، تلفن و Ray-Bans برای نشان دادن زوایای متعدد پشت سر هم استفاده می‌کنند.

اگر قرار باشد عینک‌های هوشمند به‌طور قابل توجهی از بین بروند، نیاز است که افراد با استفاده از رایانه روی صورت خود موافق باشند. موفقیت اخیر عینک هوشمند Ray-Ban Meta ممکن است اولین باری باشد که شاهد تغییر درک عمومی هستیم، که برای ما که منتظر رشد این فناوری هستیم، هیجان انگیز است.

توصیه های سردبیران







ستاره TikTok @kikakim بیش از ۱۵ میلیون قلب با همگام سازی لب با نسخه سریع ترانه جونگ کوک به دست آورد. سه بعدی. این روند یک ماه پیش با یک پست از شروع شد @kakeguson با توجه به کسب بیش از ۸۶ میلیون بازدید و ۱۰ میلیون لایک میم خود را بشناسید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/smart-glasses-viral-tiktok/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *