Gam3 بهترین بازی های بلاک چین سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد

Gam3 بهترین بازی های بلاک چین سال ۲۰۲۳ را معرفی کرد


بازی ۳ و Magic Eden برندگان خود را نشان داد جایزه GAM3 2023 مسابقه بهترین بازی های وب ۳ سال.

۱۹ برنده در یک رویداد زنده هفته گذشته نشان داده شدند که در آن ذکر شد که بازی Web3 به عنوان یک صنعت چقدر پیشرفت کرده است. استخر جوایز بازی‌های برنده بیش از ۲ میلیون دلار به صورت نقدی و غیر نقدی است، از جمله کمک‌های نقدی، اعتبارات خدمات فناوری، پشتیبانی بازاریابی، مسابقات حمایت‌شده، پشتیبانی زیرساخت، عملکرد بازی‌های ابری و موارد دیگر.

رای گیری جامعه با بیش از ۴۵۰۰۰۰ رای از بیش از ۵۰۰۰۰ رای دهنده منحصر به فرد در تصمیم گیری نهایی نقش داشت. هر بازی و سازنده محتوا موفق شد در رده خود در رتبه اول قرار گیرد تا در بین همتایان خود متمایز شود. من یکی از داوران مسابقه بودم. و متوجه شدم که چگونه کیفیت در مقایسه با مسابقات قبلی که داوری کرده ام بهبود یافته است.

لیست کامل برندگان

آمار جوایز Gam3.

بازی سال: موازی
مورد انتظارترین بازی: ترکش
بهترین گرافیک: ترکش
بهترین بازی اکشن: My Pet Hooligan
بهترین بازی موبایل: Mighty Action Heroes
بهترین بازی ماجراجویی: Big Time
بهترین بازی معمولی: پیکسل
بهترین RPG: Big Time
بهترین بازی تیراندازی: Deaddrop
بهترین بازی استراتژیک: موازی
بهترین بازی با ورق: موازی
بهترین بازی چند نفره: Big Time
بهترین بازی ورزشی: Deaddrop
بهترین سازنده محتوا: سام استفانینا
بهترین بازی زنجیره ای: Pirate Nation
بهترین بازی مبارزه ای: Champions Ascension
بهترین بازی مسابقه ای / ورزشی: NFL Rivals
جایزه برگزیده مردم: اطلس ستاره
جایزه انتخاب بازی: Wildcard

جوایز از طیف گسترده‌ای از شرکا از جمله Amazon، Magic Eden، AD Gaming، BNB Chain، Immutable، Ultra، Blockchain Gaming Alliance، Naavik، Aethir و Sequence دریافت می‌کنند.

برندگان با ترکیبی از هیئت داوران و رای گیری عمومی تعیین شدند. آرای هیئت منصفه ۹۰ درصد تأثیر داشت، در حالی که آرای جامعه ۱۰ درصد باقی مانده را تشکیل می دادند. انتخاب افراد و بهترین ایجادکننده محتوا از این قاعده مستثنی هستند زیرا ۱۰۰٪ از جامعه رای داده اند.

در ابتدا، ۲۱۴ بازی نامزد شده در مقابل بیش از ۷۰ عضو هیئت داوران قرار گرفتند تا به تهیه فهرست اولیه نامزدها کمک کنند. بر اساس گیم پلی، مکانیک، قابلیت پخش مجدد، فاکتور “سرگرم کننده”، دسترسی و کیفیت کلی – ۴۰ بازی در لیست نهایی به دور بعدی راه یافتند که از ۲۲ نوامبر تا ۷ دسامبر برای رای گیری جامعه باز شد.

برای تحریک رای گیری، هزاران پست اجتماعی در بین شرکا، بازی ها، رسانه ها، سازندگان محتوا و اعضای انجمن پخش شد که بیش از ۳۵ میلیون بازدید ایجاد کرد.

Parallel و Big Time هر دو سه جایزه را به خود اختصاص دادند (در اکثر جوایز برابر بودند) و Parallel عنوان بازی سال را به دست آورد. علاوه بر این، هر دو Deaddrop و Shrapnel هر کدام دو جایزه به اشتراک گذاشتند که دومی برای دومین سال متوالی تاج “پیش بینی شده ترین بازی” را به خود اختصاص داد.

فهرست نهایی ۱۲ بازی برنده شامل چهار بازی ساخته شده بر روی Polygon بود، به دنبال آن دو عنوان Ethereum L1 و سهم مساوی از یک عنوان در Immutable، Ronin، Arbitrum، Avalanche، Solana و EOS هر کدام قرار گرفتند.

مراسم جوایز GAM3 2023 در ۱۴ دسامبر شاهد اوج بیننده ۳۶۰۰۰ بیننده همزمان و به طور متوسط ​​۱۲۲۰۰ بیننده در کل نمایش تنها در سراسر Twitch بود. به طور کلی، بیش از ۵۰۰۰۰ بیننده در تمام پلتفرم‌های پخش زنده به صورت زنده تنظیم شدند و این رویداد تنها در ۲۴ ساعت اول به بیش از ۲۵۰۰۰۰ بازدید رسید.

بینندگان می‌توانند بازی‌های برتر و تریلرهای برتر انحصاری را از Star Atlas، Blocklords، Infinite Victory، Wilder World، Thetan Rivals، Apeiron، Xociety، رونمایی رسمی Forgotten Playland، تیزر سری Saga CGI بازی Aether و همچنین اولین نگاه به عنوان انحصاری Ultra، Project Citadel. Gam3 گفت که همه این‌ها گواهی بر آینده درخشان بازی‌های Web3 هستند، زیرا به سال ۲۰۲۴ می‌رویم و انتظار می‌رود این رویداد در دسامبر آینده برای سومین نسخه متوالی خود بازگردد.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/gam3-reveals-the-best-blockchain-games-of-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *