رویداد دست غول پیکر Fortnite بازگشتی به منحصر به فرد بودن بازی در گذشته بود

این آخر هفته فورتنایت به طور همزمان کاری را انجام داد که قبلا هرگز انجام نداده بود، و کاری را که در طول زمان انجام نداده بود. در جزیره بتل رویال داستانی بازی، بازیکنان به این نگاه می‌کردند که یک دست غول‌پیکر ساخته شده از گدازه‌ای که به‌سرعت خنک می‌شد، از زمین بیرون می‌آمد و جعبه گنج عظیمی را در هم می‌چسبید که سپس، آویزان و در بالا در هوا بود.

ظاهر دست بسیار مورد انتظار بود. غرش‌های ریتمیک توسط طرفداران به نقطه‌ای در خارج از Ruined Reels – نوعی آمفی‌تئاتر یونانی که تبدیل به سینمای روباز شده است – و شکافی در زمین در همان حوالی دنبال شده بود. یک شخصیت جدید، به نام اودیسه، قبلاً در همان نزدیکی ظاهر شده بود تا برای فصل جدید Fortnite با موضوع یونان باستان، برخی از نمایش‌ها و شوخی‌های بسیار مورد نیاز را ارائه دهد. و خارج از بازی، دیتامینرها به سرعت متوجه شدند که قرار است چه اتفاقی بیفتد و همه آن را در رسانه های اجتماعی پست کردند. صحنه آماده شد.


رویداد دست غول پیکر Fortnite بازگشتی به منحصر به فرد بودن بازی در گذشته بودپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

بنابراین وقتی دست ظاهر شد، مردم می‌دانستند چه کنند. آن جعبه بزرگ؟ اگر زنجیر اطرافش پاره می شد باز می شد. و بنابراین بازیکنان دست به کار شدند. برخی قوانین معمولی بتل رویال فورتنایت را به طور کامل نادیده گرفتند و در عوض به سادگی در جزیره فرود آمدند و قفسه سینه را شلیک کردند/چندیدند و در طول چند ساعت یک به یک آنها را شکستند. دیگران، به طور قابل پیش بینی، تصمیم گرفتند از همه اینها با راه اندازی کمپ در نزدیکی و تیراندازی به کسانی که سعی در باز کردن جعبه را داشتند، استفاده کنند. بحث در مورد آداب معاشرت بازیکن بالا گرفت – چیزی که من را به عصبانیت برگرداند افرادی که در همان لحظه بیش از ۵۰ بازیکن را از بین بردند و اولین رویداد درون بازی فورتنایت، پرتاب موشک را تماشا کردند.در سال ۲۰۱۸


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبرویداد سینمایی Fortnite The Hand


دست پدیدار می شود.

بنابراین بله، برای اولین بار، فورتنایت دست مذاب غول پیکری داشت که از جزیره خود بیرون زده بود. و برای اولین بار در مدت زمانی طولانی، Fortnite یک رویداد تعاملی مناسب در جزیره اصلی خود داشت. رویدادهای زنده Fortnite اخیراً به حالت‌های کوچک خود منتقل شده‌اند. آنها همچنین، به ویژه، از نظر تعداد کمتر و بیشتر احساس کرده اند. دو رویداد مهم گذشته بازی به فاصله یک سال در نوامبر‌های متوالی اتفاق افتاد، زیرا بتل رویال نقشه جزیره خود را بر اساس برنامه‌ای که اکنون به یک برنامه قابل پیش‌بینی تبدیل شده است، دوباره راه‌اندازی کرد.

ظهور دست – در حالی که در مقیاس کوچکتر بود – یک تغییر خوشایند برای همه اینها بود، و نوعی لحظه منحصر به فرد Fortnite-y امیدوارم یک بار دیگر شاهد آن باشیم. حالت بتل رویال بازی مدت‌هاست که میزبان لحظاتی است که باید یک‌بار باید ببینید، اما همچنین تغییرات طولانی‌مدت و روزانه‌ای را در خود جای داده است که بازیکنان را تشویق می‌کند تا هر روز دوباره از جزیره دیدن کنند و ببینند چه چیزی متفاوت است. بهترین‌های این‌ها – ساختن آهسته پایگاه تونی استارک که در طول فصل مارول ظاهر می‌شود، ساخت تدریجی مکانیک قبل از رویداد زنده هیولا کایجو، سروصدای مسیرهای بسیاری از مکعب‌ها – باعث می‌شود که نقشه Fortnite زنده باشد. راهی که هیچ بازی دیگری آن را مدیریت نمی کند.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبجعبه باز شد…


جعبه باز می شود.

توانایی تماشای همه این اتفاقات باعث می‌شود که لحظه‌ای در آنجا بوده باشید که تکرار نخواهد شد – چیزی که در نتیجه در حافظه باقی می‌ماند. اما اجازه دادن به تعامل با بازیکن نیز احساسی از نویسندگی را در داستان Fortnite اضافه می کند: در این مورد، وجود دارد بود تلاش برای باز کردن جعبه، و اینکه برخی از بازیکنان – به دلایل خوب یا بد – تصمیم گرفتند که شرکت نکنند. دیدم بعضی ها می گویند نباید باز شود. و شاید حق با آنها بود؟ چون وقتی آن جعبه باز شد – همانطور که بعد از یک روز تلاش بازیکن باز شد – خوب، آنچه داخل آن بود چندان عالی به نظر نمی رسید. اکنون یک ستون آتشین عظیم به سمت بیرون در حال حرکت است که از سرتاسر نقشه قابل مشاهده است و هر چیزی را که قرار است اواخر این هفته آزاد شود، خبر می دهد.

بدبین ممکن است همه اینها را به عنوان یک بازاریابی ویروسی هوشمندانه ببیند تا مطمئن شود بازیکنان از تغییرات فصلی بزرگ در راه است و V-Bucks آنها به درستی تکمیل می شود. اما به‌عنوان کسی که در طول سال‌ها داستان‌های پرپیچ و خم فورتنایت را از نزدیک دنبال کرده است – و کثیف بودن روایت را در بیشتر ۱۲ ماه گذشته محکوم کرده است – هنوز تماشای آن هیجان‌انگیز است.

مثل همیشه در مورد Fortnite، حدس زدن آنچه در آینده خواهد آمد دشوار است. رویدادهای کوچک بیشتر؟ داستان بیشتر برای فصل آینده؟ برای بازی‌ای که صدها یا نه هزاران نفر روی آن کار کرده‌اند، خیلی چیزها به خود بازی سپرده می‌شود تا آشکار شود – یا نه. آیا تصادفی بود که خروج دونالد ماستارد در سال گذشته ساکت ترین سال فورتنایت برای رویدادها و داستان های زنده جدید را مشخص کردید؟ یا اینکه اپیک گیمز خیلی مشغول راه‌اندازی حالت‌های دیگر برای انجام کارهای بیشتر بود؟ هر چه که باشد، اکنون به نظر می رسد که شروع مناسبی برای دوره جدید Fortnite (به رهبری چارلی ون، خالق سابق مارول و پلی استیشن) اکنون به درستی آغاز شده است.

در جعبه چیست؟ فصل جدید Fortnite از صبح جمعه به وقت بریتانیا آغاز می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnites-giant-hand-event-was-a-return-to-the-games-uniqueness-of-old?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *