رویداد Bored Ape NFT منجر به این شد که حداقل ۱۵ شرکت کننده سوختگی شدید چشم را گزارش کنند

حداقل ۱۵ بازدیدکننده در ApeFest Yuga Labs، جشنی از شگفتی های Bored Ape Yacht Club NFTsممکن است صدمات جدی چشمی را تجربه کرده باشد. بلومبرگ گزارش ها چندین نفر که در رویداد NFT آخر هفته گذشته در هنگ کنگ شرکت کردند، می گویند که مشکلات بینایی را تجربه کرده اند، که به گمان آنها از نور صحنه رویداد ناشی می شود. برخی از شرکت کنندگان ادعا می کنند که پزشکان متعاقباً تشخیص دادند که آنها به فوتوکراتیت (معروف به “چشم جوشکار”) ناشی از قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش هستند.

کاربر کریپتو جون می گوید: «نیمه شب بعد از ApeFest با آنقدر درد در چشمانم از خواب بیدار شدم که مجبور شدم به بیمارستان بروم. ارسال شده در X (از طریق تلگراف سکه). دکتر به من گفت که این به دلیل اشعه ماوراء بنفش نور صحنه است. کاربر @docwagmi مشکوک که به نظر می رسد مشکلات گزارش “دوستان میمون” “از نزدیک با ما در صحنه جلو” بوده است.

حمام در مهمانی NFT در هنگ کنگ، با نورپردازی روشن و رنگ‌های روی توالت
حمام‌های شیک‌شده این رویداد.
@crypto_birb / X

در همین حال، آدریان زدونچیک نوشت در X، “به همه دوستانم که اکنون رنج می برند: بروید چشمان خود را معاینه کنید. شما به احتمال زیاد مانند من با اشعه ماوراء بنفش سوخته اید، که نیاز به دارو، قطره چشم، محافظت از چشم، آنتی بیوتیک و مراقبت های تخصصی دارد. این خطر برای سلامتی را نادیده نگیرید. بدون درمان مناسب، ممکن است باعث اختلال بینایی طولانی مدت و آسیب های جدی دیگر شود. Zduńczyk نوشت که به نظر می رسد به سرعت به دنبال مراقبت پزشکی از آسیب طولانی مدت او در امان بوده است.

آزمایشگاه یوگا به طور خلاصه خطاب این موضوع در X، گفت که “از مسائل مربوط به چشم که بر برخی از شرکت کنندگان ApeFest تاثیر گذاشته است آگاه است”، در حالی که ادعا می کند “از دیروز به طور فعالانه با افراد تماس می گیرد تا دلایل ریشه ای بالقوه را پیدا کند.” این شرکت تعداد افرادی که مشکلات را گزارش می‌کنند کم‌اهمیت می‌داند و اضافه می‌کند: “بر اساس برآوردهای ما، ما معتقدیم که بسیار کمتر از ۱٪ از افرادی که در این رویداد شرکت می‌کنند و کار می‌کنند این علائم را داشته‌اند.” شرکت NFT به شرکت کنندگانی که علائم را تجربه می کنند توصیه کرد که «در صورت امکان به دنبال مراقبت های پزشکی باشند».

به نظر می‌رسد کاربران X از پاسخ روابط عمومی یوگا لبس چندان راضی نیستند:

حادثه بالقوه خطرناک بازتاب می یابد یکی در سال ۲۰۱۷ هنگامی که شرکت کنندگان در یک مهمانی HypeBeast آسیب چشم را گزارش کردند. دی جی رویداد بعداً گزارش داد که پیمانکار روشنایی از لامپ های فیلیپس استفاده می کند که UV-C را ساطع می کنند. به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شود.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/bored-ape-nft-event-at-least-15-attendees-reporting-severe-eye-burn-welders-eye-173746237.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/bored-ape-nft-event-at-least-15-attendees-reporting-severe-eye-burn-welders-eye-173746237.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *