ExpressVPN رسما ابزار مدیریت رمز عبور را برای همه کاربران راه اندازی کرد

TechRadar دارای بالاترین امتیاز سرویس VPN با راه اندازی نرم افزار جدید خود، یک گام به تبدیل شدن به یک نرم افزار حفظ حریم خصوصی همه در یک نزدیک تر است مدیر رمز عبور ابزار

پس از انتشار موفقیت آمیز بتا، کلیدهای ExpressVPN اکنون بدون هزینه اضافی برای همه کاربران در دسترس است. این بدان معناست که ارائه دهنده اکنون ابزاری برای مدیریت و محافظت از همه رمزهای عبور و سایر جزئیات حساس بدون نیاز به ثبت نام برای یک سرویس اضافی دارد.

ExpressVPN همچنین یکی از معدود ارائه دهندگان VPN است که این ویژگی را به صورت رایگان شامل می شود.

ExpressVPN Keys چیست؟

او گفت: “گذرواژه‌ها بخش اجتناب‌ناپذیر زندگی آنلاین ما هستند. اما علی‌رغم اهمیت آن‌ها، تعداد زیادی از مردم همچنان عادت‌های بدی برای رمز عبور دارند و به استفاده مکرر از همان رمز عبور یا دکمه مخوف بازنشانی رمز عبور به عنوان روش امنیتی انتخابی خود متکی هستند.” گفت. ساموئل بولتز، رئیس محصول در ExpressVPN.

در دنیای دیجیتالی که تعداد حساب‌های آنلاین با همان سرعت افزایش می‌یابد نقض داده هاداشتن یک روش قابل اعتماد برای ایمن سازی حساس ترین جزئیات بسیار مهم است. اکنون، با ExpressVPN، شما حتی به یک برنامه اضافی نیاز نخواهید داشت.

Buletz توضیح داد که ماموریت Keys این است که این انتقال به امنیت را برای کاربران کمی آسان‌تر کند. او گفت: «ما می‌خواهیم به تعداد بیشتری از کاربران خود کمک کنیم تا اولین گام‌های خود را در بهترین تجربه رمز عبور بردارند، و مدیریت رمزهای عبور خود را برای افراد با برندی که به آن اعتماد دارند، ساده و آسان کنیم.»

با کلیدها، می‌توانید تعداد نامحدودی از لاگین‌ها، گذرواژه‌ها، جزئیات کارت اعتباری/دبیت و حتی یادداشت‌ها را ذخیره کنید. ابزارها به شما کمک می کنند تا رمزهای عبور سفارشی شده قوی تری نیز ایجاد کنید، در حالی که در صورت ضعیف بودن رمزهای عبور فعلی به شما هشدار می دهند. همچنین به عنوان یک هشدار نقض اطلاعات عمل می کند و زمانی که ایمیل یا رمز عبور شما نقض شده است اعلان هایی را برای شما ارسال می کند.

بیشتر ببین

کلیدهای ExpressVPN نه تنها امنیت را نوید می دهد – بلکه راحت تر است.

به عنوان مثال، می توانید از آن به عنوان یک استفاده کنید ۲FA احراز هویت این بدان معناست که Keys هنگام ورود به حساب‌ها، گذرواژه‌های شش رقمی مبتنی بر زمان (TOTP) را در جای شما تولید و تکمیل می‌کند. به شما امکان می‌دهد از راه دور از دستگاه‌ها خارج شوید، در حالی که به طور خودکار تمام اطلاعات شما را همگام‌سازی می‌کند، و همچنین می‌تواند قفل بیومتریک را در تلفن هوشمندتان باز کند و جزئیات کارت اعتباری، لاگین‌ها و گذرواژه‌ها را به‌طور خودکار تکمیل کند.

کلید مستقیماً در iOS و Android VPN برنامه ها و همچنین یک برنامه افزودنی مرورگر، و می توان آن را در دستگاه های نامحدود به طور همزمان استفاده کرد.

یک سفر امنیتی

همانطور که ذکر شد، ExpressVPN Keys اول بود در بتا راه اندازی شد در آوریل ۲۰۲۲٫ اکنون، بیش از یک سال بعد، تیم بالاخره محصول امنیتی مورد نظر خود را دارد و آماده ارائه به کاربران است.

ما مفتخریم که حریم خصوصی و امنیت را با ارائه مجموعه‌ای از ابزارهای یکپارچه: VPN، مدیر رمز عبور، آسان و در دسترس قرار می‌دهیم. روتر هواکشهشدار نقض داده، مسدودکننده‌های تبلیغات، ردیاب‌ها، سایت‌های مخرب، سایت‌های بزرگسالان و موارد دیگر.»

این تیم Keys را کاملاً داخلی و از ابتدا با استفاده از رمزگذاری دانش صفر ساخته است. در ماه دسامبر، Cure53 تایید شد امنیت زیرساخت آن در یک ممیزی مستقل

ارائه‌دهنده می‌خواست به هر کسی این فرصت را بدهد که با افزودن آن به نرم‌افزار، نحوه کارکرد نرم‌افزار را بررسی کند برنامه پاداش باگ ExpressVPN، بنابراین سایر محققان امنیتی می توانند کد آن را آزمایش کرده و پیشنهاداتی ارائه دهند. ارائه دهنده حتی یک ۴۳ صفحه طولانی منتشر کرد کاغذ سفید شامل جزئیات بیشتر در مورد طراحی و زیرساخت فنی Keys.

Buletz گفت: “حریم خصوصی و امنیت هرگز مهمتر از این نبوده است – اما پیچیده تر. چشم انداز ما ایجاد یک برنامه فوق العاده حریم خصوصی و امنیتی است و به کاربران مدرن کمک می کند تا از تمام جنبه های زندگی دیجیتال خود از طریق یک برنامه و اشتراک محافظت کنند.”


منبع: https://www.techradar.com/computing/cyber-security/expressvpn-officially-launches-password-manager-tool-for-all-users

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *