رویداد Samsung Galaxy Unpacked 2024 را در کمتر از ۱۰ دقیقه تماشا کنید

Samsung Galaxy Unpacked 2024 آمد و رفت و مجموعه ای از دستگاه های Galaxy جدید را پشت سر گذاشت. اگر رویداد را از دست دادید، ما شما را تحت پوشش قرار می دهیم: می توانید تماشا کنید Samsung Galaxy Unpacked S24 در کمتر از ۱۰ دقیقه درست روی ماست کانال یوتیوب. بین گوشی‌های هوشمند جدید و فرو رفتن در هوش مصنوعی – در اینجا چیزی است که می‌توانید انتظار دیدن آن را داشته باشید.

این رویداد سه گوشی هوشمند جدید را معرفی کرد سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ. S24 وجود دارد که از ۷۹۹ دلار برای مدل ۱۲۸ گیگابایتی شروع می شود – به علاوه، آن را تا ۲۵ ژانویه سفارش دهید و سامسونگ یک نسخه رایگان ارائه خواهد کرد. تماشا کنید ۶. را Galaxy S24+ و Galaxy S24 Ultra به ترتیب از ۱۰۰۰ دلار و ۱۳۰۰ دلار برای گزینه های ۲۵۶ گیگابایتی خود شروع می کنند. کل سری S24 مجهز به پردازنده جدید Snapdragon 8 Gen 3 در ایالات متحده است که قدرت لازم را برای ویژگی های هوش مصنوعی گوشی های هوشمند فراهم می کند.

سری Galaxy S24 استفاده می کند مدل جدید هوش مصنوعی Gauss Generative سامسونگ. Galaxy AI، همانطور که این شرکت به سیستم کلی اشاره می کند، چندین ویژگی جدید از جمله ترجمه زنده دو طرفه برای تماس های تلفنی را امکان پذیر می کند. این سیستم مستقیماً روی تلفن کار می کند و نیازی به اتصال Wi-Fi یا تلفن همراه ندارد. همین امر در مورد مترجم حضوری، و صفحه کلید سامسونگ که می تواند پیام ها را به ۱۳ زبان ترجمه کند نیز صدق می کند. صحبت از پیام ها شد Android Auto می‌تواند پیام‌هایی را که هنگام رانندگی دریافت می‌کنید خلاصه کند و با دستورات صوتی پاسخ‌هایی را برای تأیید به شما پیشنهاد کند.

Galaxy AI همچنین برای هر عکسی که با استفاده از سری S24 می گیرید وارد عمل می شود. به گفته سامسونگ، این دستگاه می‌تواند به تثبیت‌کننده تصویر، زوم دیجیتال و محتوایی که در نور کم گرفته می‌شود کمک کند. Galaxy AI همچنین می‌تواند ویرایش‌های عکس را پیشنهاد دهد و Generative Fill را برای تغییر پس‌زمینه پیشنهاد دهد. با این حال، دومی نیاز به اتصال شبکه دارد و به عکس یک واترمارک می دهد.

به طور کلی، سری S24 با تغییرات زیادی و ویژگی های جدید برای آزمایش ارائه می شود. در ویدیوی زیر با گوشی های هوشمند بیشتر آشنا شوید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/watch-the-samsung-galaxy-unpacked-2024-event-in-under-10-minutes-110059576.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/watch-the-samsung-galaxy-unpacked-2024-event-in-under-10-minutes-110059576.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *