نتفلیکس به تازگی یک ویژگی جدید سالگرد فیلم کلاسیک را معرفی کرده است، اما من نمی توانم از آن استفاده کنم

برای بسیاری، نتفلیکس به مقصدی برای برآورده کردن نیازهای تماشای فیلم تبدیل شده است. و، به لطف ویژگی جدیدی که غول استریم دیروز (۱۷ ژانویه) از آن رونمایی کرد، به نظر می رسد که به ویژه از منظر فیلم های کلاسیک، همینطور ادامه خواهد داشت.

بنابراین، این بخش درخشان جدید مبتنی بر فیلم چیست؟ نتفلیکس آیا کاربران می توانند از مزایای استفاده کنند؟ این فیلم Milestone Movies: The Anniversary Collection نام دارد، مجموعه ای ویژه از فیلم های کلاسیک که علاقه مندان به سینما می توانند آن را به دلخواه پخش کنند.

از ۱۷ ژانویه، تنها یک گلچین برای مرور در جهان وجود دارد بهترین سرویس پخش. نتفلیکس از مجموعه فیلم های Milestone 1974 پرده برداری کرده است، که دارای – بله، درست حدس زدید – فیلم هایی است که ۵۰ سالگی خود را در سال ۲۰۲۴ جشن می گیرند. برای بررسی این بخش جدید، کافی است به وب سایت Milestone Movies نتفلیکس در سال ۱۹۷۴ و اگر با یک مرورگر وب وارد حساب کاربری خود شده باشید، مستقیماً به گنجینه فیلم برده می شوید و بلافاصله شروع به تماشای آنها می کنید.

بیشتر ببین

در یک بیانیه مطبوعاتی، نتفلیکس تأیید کرد که فیلم‌های کلاسیک بیشتری در طول سال در سرویس آن عرضه خواهند شد. مجموعه ۱۹۸۴ قرار است در آوریل وارد شود، فهرست ۱۹۹۴ در ژوئیه با ما خواهد بود، و مجموعه ای از فیلم های محبوب سال ۲۰۰۴ در اکتبر عرضه می شود. نتفلیکس از افشای اینکه کدام فیلم بخشی از این کاتالوگ ها خواهد بود خودداری کرد.

در زمان نگارش این مقاله، تنها ۱۷ فیلم در مجموعه ۱۹۷۴ وجود دارد – و حقیقتاً، تعداد زیادی از فیلم های چشم نواز وجود ندارد. از آنهایی که در حال حاضر موجود است، زین های شعله ور، محله چینی ها، قتل در قطار سریع السیر شرقو گفتگو انتخاب دسته هستند، بنابراین پیشنهاد می کنم اینها را تماشا کنید و بقیه را نادیده بگیرید.

رویای آمریکایی، کابوس بین المللی

نتفلیکس به تازگی یک ویژگی جدید سالگرد فیلم کلاسیک را معرفی کرده است، اما من نمی توانم از آن استفاده کنم

در اینجا مجموعه فیلم های Milestone Netflix در ایالات متحده چگونه به نظر می رسد … (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

متأسفانه، توصیه های ذکر شده من فقط مربوط به کسانی از شماست که در ایالات متحده زندگی می کنند.

در واقع، غول استریم فیلم های Milestone را به جهان معرفی کرده است، اما این فیلم فقط برای افرادی که در ایالت زندگی می کنند در دسترس است. این بدان معناست که طرفداران بریتانیایی و استرالیایی – یا سایر ساکنان غیر آمریکایی – نمی توانند از این ویژگی جدید جذاب استفاده کنند. با دیدن پست X نتفلیکس دیشب، سعی کردم از سواحل بریتانیا به این مجموعه دسترسی داشته باشم بی‌فایده. تنها راهی که می‌توانم آن را بررسی کنم استفاده از ExpressVPN، یکی از آن‌ها بود بهترین VPN ها انتخاب شده توسط کارشناسان TechRadar.

تصویری از صفحه خالی بریتانیا برای مجموعه فیلم های Milestone Netflix

…و اینجا صفحه خالی فیلم Milestone است که کاربران غیر آمریکایی با آن روبرو می شوند. (اعتبار تصویر: نتفلیکس)

این از نظر من شرم آور است. مجموعه فیلم‌های Milestone Netflix رنگ و بویی جهانی دارد، با ۱۷ فیلم مجموعه ۱۹۷۴ که از ایالات متحده، بریتانیا، هند و ژاپن آمده‌اند، و با این حال فقط برای آمریکایی‌ها در دسترس است. چرا این مجموعه سالگرد را – از طریق رسانه های اجتماعی – به جهان اعلام کنید، اگر تنها بخشی از پایگاه کاربر شما می تواند به آن دسترسی داشته باشد؟

من با نتفلیکس تماس گرفته‌ام تا ببینم فیلم‌های Milestone در آینده در مناطق دیگر عرضه می‌شوند یا خیر، و اگر پاسخی شنیدم این مقاله را به‌روزرسانی خواهم کرد. تا آن زمان، اگر در ایالات متحده نیستید، باید از VPN برای تماشای این فیلم های کلاسیک استفاده کنید. با این حال، اگر در ایالت زندگی می‌کنید، می‌توانید انتظار داشته باشید که برخی از این تلنگرها به ما راه پیدا کنند بهترین فیلم های نتفلیکس لیست در آینده نزدیک

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/netflix/netflix-just-revealed-a-new-classic-movie-anniversary-feature-but-i-cant-use-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *