ریوین قبلاً ۶۸۰۰۰ رزرو برای R2 دریافت کرده است

مدیر عامل Rivian، RJ Scaringe می گوید که “از دیدن این وسیله نقلیه به شدت در جامعه ما بسیار هیجان زده است!”

کمتر از ۲۴ ساعت از راه اندازی آن، ریوین R2 در حال حاضر ثابت شده است که بسیار محبوب است. مدیرعامل این شرکت، RJ Scaringe، گفت که در حال حاضر “بیش از ۶۸۰۰۰ رزرو” برای SUV الکتریکی متوسط ​​۴۵۰۰۰ دلاری انجام شده است.

“ما از دیدن این وسیله نقلیه به شدت در جامعه ما هیجان زده ایم!” Scaringe در پستی در X گفت.

Rivian از R2 و همچنین جمع و جورتر رونمایی کرد R3 و R3X، در رویدادی در لاگونا بیچ، کالیفرنیا، روز پنجشنبه. خودروهای الکتریکی جدید مقرون به صرفه‌تر از خط تولید فعلی این شرکت هستند که در حال حاضر از کامیون‌های R1T و R1S تشکیل شده است که هر کدام بیش از ۷۰۰۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

برای اطمینان، نوار رزرو R2 بسیار پایین است

برای اطمینان، نوار رزرو R2 بسیار پایین است. طبق قرارداد پیش‌سفارش ریویان، مبلغ ودیعه فقط ۱۰۰ دلار است و کاملاً قابل استرداد است. در مقایسه با، تسلا ۱۰۰۰ دلار هزینه کرد (همچنین قابل استرداد) برای رزرو مدل ۳ زمانی که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد. و دارندگان رزرو هیچ تعهدی برای خرید واقعی وسیله نقلیه پس از در دسترس شدن ندارند.

همچنین، ریوین لزوماً نمی‌تواند ۶٫۸ میلیون دلاری را که به صورت نقدی رزرو دریافت کرده است، مستقیماً به حساب بانکی خود منتقل کند. طبق شرایط خدمات شرکت، این پول “توسط ریوین در یک حساب جداگانه که صرفاً برای پیش‌سفارش تعیین شده است نگهداری می‌شود و هنگام اجرای قرارداد فروش نهایی، برای اعمال قیمت نهایی خودروی انتخابی شما آزاد می‌شود.”

با این حال، ۶۸۰۰۰ رزرو نشانه این است که حداقل بسیاری از مردم مشتاق هستند تا در صف قرار بگیرند و منتظر بمانند تا یک ریویان R2 به واقعیت تبدیل شود. و این شرکت حتی برای R3 یا R3X رزرو نکرده است که قیمت کمتری دارند و حتی سر و صدای بیشتری نسبت به R2 ایجاد می کنند.

Rivian می گوید R2 در نیمه اول سال ۲۰۲۶ وارد تولید می شود. این شرکت تاریخ را از پایان سال ۲۰۲۶ پس از آن تغییر داد. کارخانه ۵ میلیارد دلاری خود در گرجستان را متوقف کرد.


منبع: https://www.theverge.com/2024/3/8/24094270/rivian-r2-reservation-number-price-refund

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *