ریچر فصل ۲: ​​تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران تایید شده، خلاصه داستان و موارد دیگر

ریچر فصل ۲: ​​اطلاعات کلیدی

– تاریخ انتشار برای اواسط دسامبر تایید شد
– تریلر رسمی در اوایل نوامبر منتشر شد
– بر اساس رمان یازدهم لی چایلد ریچر سری کتاب ها
– فیلمبرداری در فوریه ۲۰۲۳ به پایان رسید
– اعضای کلیدی بازیگران آماده بازگشت هستند
– خلاصه داستان توسط آمازون فاش شد
– هیچ اعلامی در مورد احتمال فصل سوم وجود ندارد

زمانش فرا رسیده است ریچر تاریخ انتشار فصل ۲ مشخص شد می دانیم که نمایش پرمخاطب Prime Video قرار بود قبل از پایان سال ۲۰۲۳ به صفحه نمایش ما بازگردد. اما اکنون تاریخ عرضه رسمی اعلام شده است: ۱۵ دسامبر.

این تنها اطلاعات جدیدی نیست که در مورد آن آموخته ایم ریچرماجراجویی بعدی در پرایم ویدیو. یک تریلر رسمی و خلاصه داستان نیز توسط آمازون رونمایی شده است، بنابراین مطالب جدید زیادی برای شما وجود دارد که می توانید در مورد آنها بخوانید. ریچر راهنمای فصل ۲

اگر در اینجا تازه کار هستید، از شنیدن این که جزئیات بیشتری در مورد آن وجود دارد نیز خوشحال خواهید شد ریچرفصل دوم در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد یکی از آنها بدانید جمع آوری کرده ایم بهترین نمایش های Prime Videoبازگشت، از جمله بازیگران تایید شده آن، حدس و گمان داستان و موارد دیگر.

اسپویلرهای کامل دنبال می شوند ریچر فصل ۱بنابراین اگر هنوز همه آن را تماشا نکرده اید و/یا نمی خواهید چیزی در مورد پیش از انتشار خراب شده جانشین آن، اکنون به عقب برگردید.

تاریخ انتشار فصل ۲ ریچر

دیوید، کارلا، جک و فرانسیس با استفاده از چراغ قوه در فصل 2 ریچر به طرحی نگاه می کنند

“سلام بچه ها! فکر می کنم تاریخ انتشار رسمی فصل ۲ را پیدا کردم.” (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

Reacher فصل ۲ اولین بار در جمعه ۱۵ دسامبر. ما آن را گزارش کردیم ریچرفصل دوم تاریخ انتشار پرایم ویدیو جشن گرفته شده بود در اوایل نوامبر، بنابراین می‌توانید او را با چند شکلات داغ، با مضمون کریسمس، و از زیر یک پتوی گرم تماشا کنید (به هر حال اگر در نیمکره شمالی زندگی می‌کنید).

پیش از این، Prime Video تایید کرده بود که سریال بسیار محبوب خود در یک باز می گردد حلقه‌ای که در حال تبلیغ مجموعه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی اواخر سال ۲۰۲۳ استریمر است. با این حال، این افشای پنجره راه اندازی در ماه ژوئیه بازگشت ریچر تاریخ انتشار رسمی فصل ۲ مدت زیادی است که در راه است، به خصوص که عکاسی اصلی در فوریه به پایان رسیده است.

بیشتر ببین

فصل دوم در سرویس استریم اصلی آمازون با عرضه سه قسمتی در اواسط دسامبر آغاز خواهد شد. پنج اثر نهایی آن تا پایان فصل دوم در روز جمعه، ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴، به صورت هفتگی منتشر خواهند شد.

تریلر فصل دوم ریچر

تریلر رسمی برای ریچر فصل ۲ همراه با تاریخ انتشار تایید شده آن منتشر شد. در آن، ما مرد کوهستانی مورد علاقه همه را می بینیم که پس از پایان فصل ۱ به عنوان یک دریفت به زندگی خود باز می گردد. به هر حال این وضعیت همچنان ادامه دارد، تا زمانی که او به یک داستان هیجان انگیز دیگر که شامل برخی از دوستان ارتش سابقش می شود، باز می گردد.

جای تعجب نیست، ریچر تیزر رسمی فصل ۲ مملو از فیلم هایی است که طرفداران امیدوارند آن را ببینند. ما تعداد زیادی تکه‌هایی از ریچر دریافت می‌کنیم که افراد را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد، با استفاده از عقلش به راز دیگری در مورد دوستانش پی می‌برد، و عکسی عجیب از ستاره اصلی آلن ریچسون که هیکل چشمگیرش را به نمایش می‌گذارد.

بازیگران فصل ۲ ریچر

جک ریچر توسط شین لنگستون در فصل دوم ریچر گفته می شود

انتظار می‌رود فلش‌بک‌هایی از زمان جک ریچر در ۱۱۰ ببینیم. (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

اینم تاییدیه ریچر بازیگران فصل ۲ تاکنون:

  • آلن ریچسون در نقش جک ریچر
  • ماریا استن در نقش فرانسیس نیگلی
  • شان سیپوس در نقش دیوید اودانل
  • سریندا سوان در نقش کارلا دیکسون
  • فردیناند کینگزلی در نقش AM
  • رابرت پاتریک در نقش شین لنگستون
  • دومنیک لومباردوزی در نقش گای روسو
  • تای ویکتور اولسون در نقش ساروپیان
  • جاش بلکر در نقش هورتنس فیلدز
  • Al Sapienza به عنوان مارش
  • لوک بیلیک در نقش کالوین فرانتس
  • دین مک کنزی در نقش استن لوری
  • ادسون مورالس در نقش مانوئل اوروزکو
  • آندرس کولانتس در نقش خورخه سانچز
  • شانون کوک چون در نقش تونی سوان

ریچسون و نیگلی نقش های مربوطه خود را از فصل اول تکرار می کنند. با این حال، هر کس دیگری با سریال جدید است، به این معنی که در طول هشت قسمت فصل ۲، چهره های جدید زیادی برای شناختن وجود خواهند داشت.

برای یک بیانیه مطبوعاتی استودیو آمازونسوپیس اودانل را به تصویر می کشد که با ریچر در ۱۱۰، واحد بازرسان ویژه ارتش خدمت می کرد و مانند برادر ریچر است. در تاریخ انتشار و انفجار مطبوعاتی تریلر، او همچنین به عنوان یک “مرد خانواده سریع صحبت می کند و دارای تیغه سوئیچ” توصیف شده است، بنابراین انتظار داشته باشید که او به زودی مهارت های کمیک و مهارت های زیادی را ارائه دهد. در همین حال، سوان دیکسون یک “حسابدار پزشکی قانونی است که ریچر مدتهاست برای او نقطه ضعفی دارد”. آیا ما به تازگی تاییدیه لهو و لعب عاشقانه ریچر را برای این فصل دریافت کرده ایم؟ به طور بالقوه.

در جاهای دیگر، فرانتس از بیلیک، لووری مک کنزی، اوروزکو از مورالس، سانچز از کولانتس و سوان کون-چوک همگی بخشی از گروه ضربت ۱۱۰ هستند. بلکرز فیلدز نیز ستوانی بود که بر نیروهای ویژه زبده نظارت می کرد.

در مورد شخصیت های دیگر، کینگزلی AM به عنوان یک “مزدور شبح مانند” توصیف می شود. [who] پاتریک لنگستون “رئیس امنیت یک پیمانکار دفاع خصوصی با سابقه مشکوک” است.

در نهایت، ساروپیان اولسون یک “قاتل حرفه ای وحشیانه” است که شروع به هدف قرار دادن همکاران ارتش سابق ریچسون می کند، روسو لومباردیزو یک “کارآگاه سرسخت پلیس نیویورک” است که پرونده پیرامون ساروپیان را بررسی می کند، و مارش ساپیانزا یک ستوان سابق پلیس نیویورک است.

طرح فصل ۲ ریچر

جک ریچر در فصل دوم ریچر با مشت از شیشه ماشین می زند

انتظار داشته باشید که جک ریچر در فصل ۲ دوباره دستان خود را کثیف کند. (اعتبار تصویر: Brooke Palmer/Prime Video)

خلاصه داستان رسمی فصل ۲ ریچر، با حسن نیت از استودیو آمازون:ریچر فصل دوم زمانی آغاز می‌شود که جک ریچر (ریچسون)، بازپرس پلیس نظامی کهنه‌کار، پیامی رمزگذاری شده دریافت می‌کند مبنی بر اینکه اعضای واحد سابق ارتش ایالات متحده، تحقیقات ویژه ۱۱۰ نماینده مجلس، به طور مرموزی و وحشیانه یک به یک به قتل می‌رسند.

“ریچر که از سبک زندگی منحرف کننده خود کنار گذاشته شده است، با سه نفر از هم تیمی های سابق خود که برای تحقیق در خانواده منتخب تبدیل شده اند، از جمله فرانسیس نیگلی (استن)، کارلا دیکسون (سوان) و دیوید اودانل (سیپوس) دوباره متحد می شود. آنها با هم شروع به برقراری ارتباط با نقطه‌هایی در رمز و رازی که در آن مخاطرات هر لحظه بالاتر می‌رود و این پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که چه کسی به آنها خیانت کرده است – و چه کسی بعدی خواهد مرد.

“ریچر با استفاده از ترکیب بی‌نظیر هوش و اندازه خود، برای کشف حقیقت و محافظت از اعضای واحد خود دست از سر هیچ چیز نمی‌گذارد. اگر چیزی وجود دارد که ریچر و تیمش به طور قطع می‌دانند، این است که شما با بازرسان ویژه درگیر نشوید. در این فصل، برای ریچر و ۱۱۰ آماده شوید تا به شدت پاسخ دهید.”

بیشتر ببین

فعلاً برای ادامه دادن کافی است، اما می‌توانیم جزئیات بیشتری در مورد فصل دوم سریال به دست آوریم. اول، بر اساس کتاب یازدهم لی چایلد است جک ریچر مجموعه کتاب “بخت بد و مشکل” که در سال ۲۰۰۷ منتشر شد.

در خلاصه داستان این رمان، این اکشن زمانی آغاز می‌شود که یک سپرده کوچک و ناشناس در حساب بانکی ریچر گذاشته می‌شود، که «علاقه‌مندی او به ریاضیات و غرایز تحقیقی‌اش را تحریک می‌کند». او با استفاده از قدرت کسر خود متوجه می‌شود که این سیگنالی است که تنها یکی از هشت عضو سابق تیم تحقیقاتی ارتش او از آن استفاده می‌کند و باعث می‌شود که ریچر دوباره با نیگلی متحد شود، زمانی که برخی از هم‌تیمی‌های سابق این دو نفر شروع به درگیری کردند.

این تقریباً تمام چیزی است که بدون کاوش در «بدشانسی و دردسر» می دانیم – و صادقانه بگوییم، ما با آن مشکلی نداریم. قسمتی از ریچرجذابیت این است که چگونه اسرار خود را به آرامی آشکار می کند، بنابراین مخاطبان نمی خواهند به دنبال پاسخ های بیشتری بگردند زیرا بزرگترین شگفتی های فصل ۲ را از بین می برد.

آیا ریچر فصل سوم را در Prime Video دریافت خواهد کرد؟

جک ریچر در فصل 1 ریچر برای سوار شدن به بالابر با اتوتوپ می‌رود

آیا جک ریچر در آینده وارد پرایم ویدیو خواهد شد؟ (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

آمازون تمدید نکرده است ریچر برای فصل سوم هنوز با توجه به اینکه فصل اول تا چه حد فوق العاده محبوب و موفق بود، اگر فصل اول سبز نشود، شگفت زده خواهیم شد – به خصوص اگر فصل ۲ به همان اندازه از انتظارات فراتر رود.

به نوبه خود، ریچسون از ادامه کار خوشحال است. “من آن ریچر را دوست دارم [is always one step ahead of everyone]” او گفت مایل مربع. “او در حال محاسبه است. این احتمال به این احتمال کمک می کند. همچنین، او همیشه درست نیست – مواقعی وجود دارد که او فرض اشتباهی می کند. من اشتباه پذیری را دوست دارم – اگر با کسی بازی شطرنج انجام دهم، برنده نمی شوم.” همه آنها.”

مانند خود ریچر، این سریال نیز دارای پاهای بزرگی است که می توان برای مدت طولانی روی آن اجرا کرد. لی چایلد گفت RadioTimes.com که به طور بالقوه می تواند تا ۲۶ فصل اجرا شود – و او ممکن است شوخی نداشته باشد. او گفت: “تا اکتبر ۲۷ کتاب وجود خواهد داشت، بنابراین ۲۶ فصل دیگر باقی مانده است که تا آن زمان به ۱۰۰ کتاب می رسم.” “و این برای من کار می کند. اما مانند همه چیز در شو بیز، همه این را می دانند، این به من مربوط نیست. این به هیچ یک از ما بستگی ندارد. این به بیننده بستگی دارد. آیا آنها دوست خواهند داشت؟ و من فکر می کنم بله، آن ها هستند

“هیچ چیز قطعی نیست، اما من فکر می کنم آنها عاشق آن خواهند شد، و وقتی سریالی دارید که مردم آن را دوست دارند، چرا فصل دوم را انجام ندهید؟ چرا فصل سوم را انجام ندهید؟ چرا یک ۲۷ را انجام ندهید؟ چند وقت دیگر می‌خواهم بنویسم. این می‌تواند برای همیشه ادامه داشته باشد، به معنای واقعی کلمه تا مرگ گرمای کیهان.”

این برای ما خوب خواهد بود، لی، و مطمئن هستیم که موارد بیشتری وجود خواهد داشت ریچر در راه است تا زمانی که مخاطبان به کوک کردن ادامه دهند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/reacher-season-2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *