Phantom Blade Zero – هر آنچه که تاکنون می دانیم

Phantom Blade Zero اوایل سال جاری رونمایی شد و به سرعت تبدیل به یکی از داغ‌ترین بازی‌های تماشای شد، پس از آن که برخی اکشن‌های بسیار چشمگیر کونگ فو را به نمایش گذاشت. در واقع، به نوعی نمایشی را که در آن به نمایش گذاشته شد ربود، بنابراین جای تعجب نیست که گیمرها مشتاق شنیدن بیشتر باشند.

از آنچه تاکنون نشان داده شده است، Phantom Blade Zero کاملا یک است بازی آینده که ارزش توجه کردن را دارد این دارای یک زیبایی شناسی تیره و تاریک است که با عملکرد هک و اسلش بسیار سریع همراه است. این بازی یادآور بازی هایی مانند Wo Long: Fallen Dynasty، Sekiro و Nioh است. با این حال، با دوربین بسیار نزدیک تر و سبک هنری سینمایی تر، برداشت کمی متفاوت از این ژانر ارائه می دهد.

در اینجا چیزی است که ما در مورد آن می دانیم Phantom Blade Zero تا کنون، از جمله نگاهی به گیم پلی، آخرین تریلرها و داستان/محوطه. با گذشت سال، احتمالاً بیشتر در مورد آن خواهیم شنید Phantom Blade Zero. هنگامی که اطلاعات بیشتری فاش شد، آن را در اینجا پیدا خواهید کرد.

Phantom Blade Zero – بریده بریده

  • چیست؟ یک بازی RPG هک اند اسلش با سبک هنری منحصر به فرد
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5، PC
  • چه کسی آن را می سازد؟ بازی اس

تریلر Phantom Blade Zero

فقط یک تریلر برای آن منتشر شده است Phantom Blade Zero تا کنون منتشر شده است. این اولین نمایش در PlayStation Showcase 2023 بود و برای بسیاری از طرفداران، واقعاً نمایش را دزدید. می‌توانید تریلر زیر را تماشا کنید، که برخی از اکشن‌های جذاب ارائه شده را نشان می‌دهد.

ما این مقاله را با موارد جدید به روز خواهیم کرد Phantom Blade Zero تریلرها وقتی منتشر می شوند. در این بین، بهترین مکان برای بررسی بیشتر در مورد بازی، این است کانال رسمی پلی استیشن یوتیوب.

گیم پلی Phantom Blade Zero

صفر شمشیر خود را می کشد

(اعتبار تصویر: S-Game)

تا کنون، ما تنها بخش‌های کوتاهی از اکشن‌های درون بازی را دیده‌ایم Phantom Blade Zero. در تریلر اعلامی اولیه یافت می‌شود، اما فاقد HUD است، و تا آخرین نسخه‌ای که بازیکنان در زمان عرضه به دست خواهند آورد، فاصله زیادی دارد. با این حال، آنچه ما دیدیم در حال حاضر امیدوار کننده است Phantom Blade Zero ارائه یک نسخه سریعتر و احشایی تر از مبارزات موجود در بازی هایی مانند روح سوشیما و وو لانگ: سلسله سقوط کرده.

به نظر می‌رسد که بخش عمده‌ای از گیم‌پلی در حال اجراست Phantom Blade Zero شامل نبردهای تنومند سریع و همچنین باس فایت با دشمنان متنوع تر است. در تریلر منتشر شده تاکنون، به نظر می رسد که برخی از باس ها دارای سلاح های دوربرد، سلاح های فریبنده و حتی توانایی تخریب محیط ها هستند. واضح است که Phantom Blade Zero به دنبال سبکی سینمایی تر از بازی هایی است که قبلاً با آن مقایسه می شود. به همین دلیل، انتظار اکتشاف در جهان نیمه باز، سینمای درون بازی را داشته باشید که به مبارزات تبدیل شود، و همچنین یک بازیگر عجیب و غریب از شخصیت ها.

داستان و محیط Phantom Blade Zero

یک قاتل یک پرتابه را با شمشیر خود منحرف می کند

(اعتبار تصویر: S-Game)

که در Phantom Blade Zero، شما به عنوان روح بازی می کنید، یک قاتل نخبه که در خدمت یک سازمان گریزان اما قدرتمند است که به سادگی به عنوان “The Order” شناخته می شود. پس از مجروح شدن شدید، او توسط یک شفا دهنده مرموز به سلامت باز می گردد. در واقع، این نفرینی است که فقط ۶۶ روز طول می کشد، به این معنی که او زمان محدودی برای انتقام از دشمنان خود دارد.

از نظر تنظیمات، می دانیم که دنیایی نیمه باز را برای کاوش بازیکنان ارائه می دهد. دنیایی که بازی در آن قرار دارد Phantom World نام دارد که همچنین تنظیمات بازی های دیگر توسط سازنده است. در حال حاضر، جزئیات دقیق تر از Phantom Blade Zero’s داستان هنوز فاش نشده است هنگامی که اطلاعات بیشتری در مورد Zero و تلاش او برای انتقام شنیدیم، این بخش را به روز خواهیم کرد.

آخرین اخبار Phantom Blade Zero

Phantom Blade Zero دمویی در سال ۲۰۲۴ دریافت می کند

همانطور که در جماتسوPhantom Blade Zero یک دمو ۳۰ دقیقه‌ای در سال ۲۰۲۴ دریافت می‌کند. این در جریان ارائه مرحله ChinaJoy 2023 در ۳۰ جولای ۲۰۲۳ اعلام شد.

این تمام چیزی است که تاکنون در مورد Phantom Blade Zero می دانیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد بزرگترین بازی هایی که قرار است روی پلی استیشن ۵ راه اندازی شوند، حتماً ما را بررسی کنید بازی های جدید PS5 راهنما.


منبع: https://www.techradar.com/news/phantom-blade-zero-release-date-gameplay-trailers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *